کشف بیش از ۳۰ میلیون ریال چک پول تقلبی در سرپل ذهاب

 فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: با تلاش ماموران مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول تقلبی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس سرپل ذهاب مبنی بر توزیع اسکناس تقلبی توسط شخصی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری او اقدام و مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی کشف کردند.

سرهنگ رضایی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و و معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.



کشف ۳۲ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه


رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۳۲ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو با تلاش کاراگاهان خبر داد.

 سرهنگ "پرویز نظری" اظهار داشت: طرح مبارزه با سرقت به مدت ۴۸ ساعت و در سطح استان به مرحله اجرا درآمد در این طرح ۳۲ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو کشف و ۲۰ سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ نظری بیان کرد: مبارزه با پدیده سرقت از جمله برنامه‌های اولیت دار پلیس آگاهی در سال جاری است.




توقیف ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سرپل ذهاب

 


 فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از توقیف ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان توسط ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده ۱۶ دستگاه موتورسیکلت و ۴ دستگاه خودرو بوده است.

او ادامه داد: این وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف و روانه پارکنیک شدند.
سرهنگ رضایی در پایان علت توقیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی را نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن ذکر کرد.


 کشف ۴۲ فقره سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۴۲ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۱۶ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او همچنین از استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با توجه به رضایتمندی عموم مردم توسط پلیس کرمانشاه سخن گفت.


کشف ۷۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در اسلام آبادغرب

 


 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلون ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی حسن آباد حین گشتزنی به ۳ دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۴ دستگاه کولرگازی و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.
سرهنگ یاری بیان کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.





آتش به جان جنگل‌های پاوه افتاد/۳۸۰ هکتار از مراتع بوزین و مره خیل طعمه حریق شد

 


فرمانده انتظامی استان از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه خبر داد و گفت: بر اثر این آتش سوزی بیش از ۳۸۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های این منطقه در آتش سوخت.

 سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آتش سوزی گسترده از عصر روز چهارشنبه در جنگل‌های باینگان و اطراف پاسگاه نظامی مره خیل آغاز و تا حوالی صبح امروز (پنجشنبه) ادامه داشت.

او افزود: شیب تند منطقه، کوهستانی و صعب العبور بودن و از طرفی پوشش گیاهی انبوه و متراکم و جنگلی بودن منطقه و وجود هیزم‌های خشک در این مناطق باعث گسترش بیشتر آتش و شعله ور شدن حریق و عدم مهار به موقع آن شد.

سردار جاویدان بیان کرد: این آتش سوزی گسترده ابتدا از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز ۶ خرداد رخ داد و پس از اطفاء آن متاسفانه از ساعت ۷ صبح روز هفتم خرداد مجددا شعله ور و تا ساعت ۳ بامداد امروز (هشتم خرداد) ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در این آتش سوزی گسترده متاسفانه بیش از ۳۸۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل طعمه حریق شد که در نهایت با حضور گسترده نیرو‌های نظامی و انتظامی، منابع طبیعی، نیرو‌های امدادی و اهالی بومی منطقه مهار گردید.

او با بیان اینکه علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی و اقدام قرار دارد، یادآوری کرد: هنوز میزان خسارت وارد آمده به جنگل‌ها و مراتع منطقه اعلام نشده است.

سردار جاویدان بیان کرد: در این آتش سوزی متاسفانه یکی از نیرو‌های تیپ انصار الرسول (ص) نیز که به عنوان نیروی کمکی حضور پیدا کرده بود هنگام مهار آتش، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار