مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

سرعین برند گردشگری شمالغرب کشور است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرعین برند گردشگری شمالغرب کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در نشست با فعالان رسانه و مدیران شبکه‌های اجتماعی سرعین گفت: سرعین به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در حوزه جذب گردشگر داشته و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل شود.

او سرعین را برند گردشگری شمالغرب کشور دانست و افزود: توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در سرعین نیازمند معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در فضای مجازی بویژه شبکه‌های اجتماعی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به نقش و اهمیت فعالان رسانه‌ای در معرفی ظرفیت‌های گردشگری سرعین تشریح کرد: انتظار می‌رود با تولید محتوا و اخبار به شکلی مناسب و کیفی در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری موجود در سرعین زمینه جذب و جلب گردشگران به این شهرستان به منظور بازگشت رونق به بخش گردشگری سرعین فراهم آید.

فلاحی اصلی‌ترین رسالت در راستای معرفی قابلیت‌های گردشگری سرعین را مربوط به فعالان رسانه‌ای دانست و بیان‌کرد: ظرفیت‌های منحصر به‌فرد این شهرستان اعم از آبدرمانی‌های متعدد، واحد‌های اقامتی استاندارد، وجود پیست‌های اسکی، طبیعت بکر، آب و هوای مناسب منطقه و فرهنگ غنی مردم سرعین نیازمند معرفی در فضای مجازی با هدف جذب گردشگران استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور به این شهرستان است.

او با تاکید بر ارائه راهکار‌های کاربردی در راستای تقویت گردشگری در منطقه گفت: در این زمینه انتظار می‌رود شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و نهاد‌های دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

فلاحی حمایت از سرمایه‌گذاران را لازمه ایجاد جهش تولید دانست و تصریح‌کرد: بخش گردشگری سرعین برای رونق و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است که فعالان رسانه‌ای با اعتمادسازی و انتشار محتوای امیدوارکننده نقش مهمی در این زمینه دارند.

او بیان‌کرد: تولید محتوای گردشگری و فعالیت در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای و آموزش خبرنویسی با محوریت گردشگری مورد حمایت جدی است که برای فعالیت‌های سازنده و تاثیرگذار در این زمینه فضا و تجهیزات مورد نیاز در اختیار فعالان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.