قتل در خمین و دستگیری سریع قاتل

کارآگاهان پلیس خمین قاتل را ساعتی پس از وقوع قتل شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارآگاهان پلیس شهرستان خمین فردی را که در میدان دام شهر خمین مردی به قتل رسانده بود ساعتی پس از وقوع قتل شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: روز گذشته گزارشی از یک فقره درگیری منجر به جرح فردی در میدان دام شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر به علت اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده اند و یکی از آن‌ها در این درگیری به قتل رسیده است.

سرهنگ فکوری افزود: بنابر این گزارش، پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان خمین ارجاع شد و موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: سرانجام پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل در همان روز، مأموران انتظامی موفق شدند در ادامه تحقیقات انجام شده، قاتل را که مردی ۲۳ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی مخفیگاهش، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با مقتول از قبل اختلاف حساب مالی داشته که در روز حادثه با یکدیگر درگیر می‌شوند.

او ادامه داد: پس از اعتراف صریح متهم به این قتل، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.