تشدید نظارت بر ارتقا کیفیت نان و رعایت موارد بهداشتی درنانوایی‌های اردببل

فرماندار اردبیل گفت: نظارت بر ارتقا کیفیت نان و رعایت موارد بهداشتی درنانوایی‌های شهرستان اردببل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از نانوایی‌های شهرستان اردبیل گفت: در راستای افزایش قیمت نان نظارت بر ارتقای کیفیت نان تشدید شده است و مطالبه اساسی مردم پخت نان با کیفیت است و نانوایی‌ها باید این امر را مبنای کار قرار دهند.

او بیان کرد: پیرو تاکیدات استاندار اردببل مبنی بر ارتقای کیفیت نان بازرسی‌ها و نظارت تداوم دار شده است تا نان با کیفیت به دست مردم برسد.

فرماندار اردبیل افزود: نانوایی‌های که ارتقا کیفیت نان را انجام داده و موارد بهداشتی را رعایت کرده اند مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند و نانوایی‌هایی که موارد بهداشتی و ارتقا کیفیت نان را رعایت نمی‌کنند سهمیه آردشان قطع و طبق قانون توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد می‌شود.

امامی یگانه گفت: مردم هم درصورت مشاهده عدم رعایت موارد بهداشتی و نامناسب بودن کیفیت نان می‌توانند به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بازرسان حضور یافته و برخورد لازم را انجام دهند.

در این بازدید از تعدادی از نانوایان شهر اردبیل که ارتقا کیفیت نان داشته و موارد بهداشتی را رعایت کرده اند با اهدا لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.