رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد؛

صدور کارت‌های پایان خدمت ۱۵ روز پس از اتمام سربازی/ وضعیت مناسب سربازان در روزهای کرونایی

سردار مهری از صدور کارت‌های پایان خدمت حداقل ۱۵ روز بعد از اتمام سربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: کارت پایان خدمت تمام افرادی که در حال انجام خدمت سربازی هستند، پس از پایان دوره خدمت وظیفه عمومی و تسویه حساب با یگان مربوطه و ثبت کامل اطلاعات و آدرس آن‌ها پس از چاپ حداکثر ظرف ۱۵ روز از طریق پست به آدرس ارائه شده ارسال می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: اگر کارت پایان خدمت سربازی دیر به دستش رسید باید بررسی و مشخص شود که پس از چاپ کارت، پیامکی برای او ارسال شده یا نه که اگر ارسال نشده باشد افراد باید به اداره پست محل زندگی خود مراجعه کنند و اگر کارتشان در اداره پست نبود، برای تعیین تکلیف کارت پایان خدمت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ یا مقر سازمان وظیفه عمومی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

او بیان کرد: در صورت مغایرت اطلاعات درج شده بر روی کارت پایان خدمت باید افراد به یگان محل خدمت خود مراجعه کنند و اصلاحات را انجام دهند و دوباره فرآیند انجام شود.

سردار مهری با بیان اینکه کارت پایان خدمت بعد از ۱۵ روز به آدرس ارائه شده از سوی سرباز ارسال می‌شود، گفت: سربازان از طریق سایت وظیفه عمومی، تلفن گویا و... می‌توانند آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره فرآیند انجام معاینات و پیشگیری از کرونا برای سربازان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، مشمولان سربازی در سال ۹۹ در سراسر کشور قبل از اعزام از مقر‌های وظیفه عمومی به مراکز آموزشی منتقل می‌شوند و برای انجام معاینات اولیه و تست کرونا به پایگاه‌های بهداشت مراجعه می‌کنند.

او ادامه داد: زمانی که سربازان می‌خواهند وارد پادگان آموزشی شوند، معاینه و از نظر شرایط جسمانی غربالگری می‌شوند.

سردار مهری افزود: امن‌ترین محل، مقر‌های سربازی هستند، چراکه اقدامات لازم در آنجا انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: قسطی شدن جریمه مشمولان غایب

بیشتر بخوانید: آیا سربازها مشمول بیمه درمانی می‌شوند؟

بیشتر بخوانید: فروش سربازی در سال ۹۹ چگونه است؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی کرمانیه
۰۹:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
اضاف دفترچه ای دارم آیا بخشیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
پرداخت حقوق قانونی چی شد
آخرین اخبار