برنامه توسعه ۱۰۰هکتار گلخانه در استان کرمانشاه در سال ۹۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:در سال ۹۸ با تسهیل در صدور مجوز‌ها ۲۶هکتار به سطح گلخانه‌ها افزوده شد.

برنامه توسعه ۱۰۰هکتار گلخانه در استان کرمانشاه طی سال ۹۹به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سومین جلسه ستاد توسعه گلخانه ها در سال ۹۹استان کرمانشاه  با بیان اینکه علیرغم پتانسیل‌های که در گلخانه‌ها داشته ایم تا انتهای سال ۹۷ کل سطح گلخانه‌های فعال استان ۲۸هکتار بود گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده در سال ۹۸ با تسهیل در صدور مجوز‌ها وتقریبا در سال اول برنامه ۲۶هکتار به سطح گلخانه‌ها افزوده شد.

او  با اشاره به دستورالعمل‌های صدور مجوز گلخانه‌ها توسط وزارت جهاد کشاورزی افزود:کاهش زمان صدور مجوز‌ها و تسهیل در دریافت مجوز‌ها در راستای توسعه گلخانه‌ها بسیار کارگشا بود.

او بیان کرد: در بازدید‌هایی که  سال جاری از گلخانه‌های در حال احداث داشتیم وضعیت توسعه گلخانه‌ها را بررسی کردیم مجریان پروژه‌ها از نحوه صدور مجوز‌ها رضایت داشتند.

حاتمی سپس به بیان کیفیت تولید محصولات گلخانه پرداخت و گفت: در تولیدات گلخانه‌ای به دنبال کیفیت بالا هستیم و خوشبختانه تولید محصول در گلخانه کیفیت بالایی دارند.

او  روند صدور مجوز گلخانه‌ها را مناسب دانست و افزود: پیگیری لازم برای صدور مجوز گلخانه‌هایی که مشکلی در این راستای دارند با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار