خروج تمام نقاط استان مرکزی از وضعیت قرمز کرونا

استاندار مرکزی گفت: هیچ نقطه استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه  قرارگاه پدافند زیستی این استان گفت: در حال حاضر هیچ نقطه استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد و از این نظر جزو ۱۰ استان کشور هستیم.

آقازاده افزود: الحمدالله در حال حاضر از نظرتعداد مبتلایان به کرونا در رده بیستم کشور قرار داریم در حالی که در آغاز شیوع کرونا در رده دوم کشوری بودیم که این امر به لطف تلاش مسئولان و همکاری‌های مردم صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد.

او با اشاره به اینکه با شیوع کرونا نماز جمعه در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار نشد اضافه کرد: فردا برای اولین بار در این سه ماه اخیر در ۱۷ شهر استان مرکزی نماز جمعه برگزار می‌شود که بیش از نیمی از شهر‌های استان مرکزی را شامل می‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: در جلسه امروز پدافند زیستی استان مرکزی مشکلات برخی از دستگاه‌ها حل شد وتعدادی از محدودیت‌ها برداشته شد، اما از مردم خواهش داریم همچنان در زمینه پیشگیری همکاری کنند.

او اضافه کرد: خواهش ما از مردم این است که در مراکز عمومی، مراکز خرید، در نماز‌های جماعت و در نماز‌های جمعه در ۱۷ نقطه استان همچون گذشته که همکاری خوبی با مسئولان در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا را داشتند این همکاری‌ها را ادامه دهند و از مراجعه به جا‌های شلوغ و ازدحام در معابر عمومی و مراکز خرید پرهیز کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.