تصادف دو دستگاه پراید دراسفراین ۲ کشته و زخمی برجای گذاشت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از برخورد دو دستگاه پراید در محوراسفراین به بجنورد و کشته و زخمی شدن دو نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ  مجید یگانه پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور اسفراین به بجنورد  بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ایرج و کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که دو دستگاه پراید در محدوده روستای ایرج با یکدیگر برخورد کرده که در این تصادف متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودرو پراید نقره‌ای به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ یگانه پور اظهار داشت: برابر اعلام نظریه کارشناسان پلیس راه، علت تامه تصادف ناشی از بی احتیاطی و تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پراید نقره‌ای رنگ بوده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ پیشگیری می‌کند از رانندگان خواست با جدیت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت، تا شاهد این چنین نباشیم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.