فرماندار نمین:

۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان نمین اختصاص یافت

فرماندار شهرستان نمین گفت: از محل اعتبارات سرمایه‌های تملک دارایی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد در سالجاری به شهرستان نمین اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار شهرستان نمین در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان نمین با اعلام این خبر گفت: از محل اعتبارات سرمایه‌های تملک دارایی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد در سالجاری به شهرستان نمین اختصاص داده شده است.

او بیان کرد: این اعتبارات برای هزینه کرد در پروژه‌های اولویت دار نیمه تمام بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص داده می‌شود.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال از کل این مبلغ به الزامات بهسازی راه‌های روستایی، آب شرب روستایی و پایگاه‌های بسیج اختصاص می‌یابد افزود: دستگاه‌های اجرایی برای تامین بخشی از نیاز‌های مالی خود دارایی‌های تملک شده را بفروش برسانند.

ناصری تاکید کرد: پروژه فرهنگسرا‌های شهر‌های نمین و عنبران به شهرداری‌های این دو شهر واگذار می‌گردد تا ضمن تکمیل ساختمان آن‌ها، بهره برداری و نگهداری نیز بر عهده شهرداری‌ها باشد.

او در ادامه گفت: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت نمایندگان مجلس برای بهره مندی از بودجه‌های ملی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نمین افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان و شهرستان از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار