مطالبات رهبر انقلاب در حوزه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، مطالبات ایشان در حوزه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته و انتخاب نمایندگان این دوره از سوی مردم، مراسم افتتاحیه این مجلس روز گذشته برگزار شد.

به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم، صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، با انتشار تصویرنوشته‌ای مطالبات ایشان در زمینه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار را بازنشر کرد.

بر اساس پست صفحه ریحانه، رهبر انقلاب موضع‌گیری در این حوزه طبق امیال کشور‌های غربی را نفی کرده و بیان کردند که این غرب است که باید در زمینه زنان و حقوق بشر نواقص خود را رفع کرده و با دین اسلام منطبق شوند.

بر اساس بیانات ایشان، تفکر نزدیک شدن ایران به مواضع غرب در زمینه زنان و حقوق بشر اشتباه بوده و انفعال در این زمینه را نفی کردند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در حوزه‌ی زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار
به مناسبت بازگشایی مجلس یازدهم
دوم: در مسئله زنان مطابق میل غربی‌ها موضع نگیرید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: چرا باید کسانی در زمینه زن، یا در زمینه حقوق بشر، طوری حرف بزنند که گویی ما باید بکوشیم خودمان را با نقطه نظر‌های غربی‌ها نزدیک و آشنا کنیم؟
آن‌ها باید نسبت به مساله زن و حقوق بشر و آزادی و دمکراسی، نقطه‌نظر‌های غلط و باطل خودشان را تصحیح کنند و با نظرات اسلامی مواجه نمایند؛ نه این که عده‌ای از این طرف دچار انفعال شوند. "

مطالبات رهبر انقلاب در حوزه زن و خانواده از نهاد‌های قانون‌گذار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.