تجلیل از نقش آفرینی ایثارگران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ایثارگران دفاع مقدس همواره نقش خود در تمامی صحنه‌ها برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا امروز در مراسم تجلیل از تلاشگران موکب شهدای آذربایجان شرقی که در ایام کرونایی در تبریز ماسک تولید می‌کردند گفت: خادمان موکب شهدای استان با تلاش شبانه روزی جهاد را در این ایام به خوبی معنی کردند و باز هم صفحه زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.

او گفت: خادمان این مواکب در ۴ دهه گذشته هرجا نیازی بود در صحنه حاضر شدند و به یاری مردم شتافتند و حضور بی ادعای آن‌ها در ۸ سال دفاع مقدس و دوران پس از آن شاهدی براین ادعاست.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: این تلاشگران در سیل سال‌های گذشته در جنوب کشور و زلزله اخیر میانه و سراب نقش خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و در این دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.

سردار خرم افزود: خادمان این موکب برای مبارزه و مقابله با این ویروس پا به عرصه گذاشتند و از همان ابتدا پای کار بوده و فعالیت‌های جهادی را شروع کردند تا بتوانند پشتیبانی برای مدافعان سلامت و پرستارانی باشند که در راستای پیشگیری و درمان این بیماری بار سنگین را به دوش داشتند.

در ابتدای این مراسم جوانمرد مسئول موکب شهدای آذربایجان شرقی هم گفت: حدود۲۲۰ نفر از بانوان و آقایان موکب شهدای آذربایجان شرقی به دنبال گسترش ویروس کرونا و نیاز جامعه آستین همت بالا زدند و اقدام به دوخت ماسک و لباس گان و ملحفه بیمارستانی کردند.

جوانمرد افزود: این موکب علاوه بر تهیه هزاران عدد لباس گان و محلفه بیمارستانی تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک دوخته و علاوه بر تامین نیاز بیمارستان‌ها در اختیار دیگر نیازمندان قرار داده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار