سجاد انوشیروانی:

فعالیت کلیه استخر‌ها در استان اردبیل ممنوع است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت کلیه استخر‌ها اعم از روباز و سرپوشیده در استان اردبیل ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت کلیه استخر‌ها اعم از روباز و سرپوشیده ممنوع است گفت: با ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا، در تمامی شهر‌های سفید هیچ گونه محدویتی در رابطه بافعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخر‌ها وجود ندارد.

او افزود: در شهر‌های قرمز فعالیت رشته‌های اسکواش، بدنسازی و پرورش اندام، بسکتبال، هندبال، فوتسال و شمشیربازی به شرط اخذ تاییدیه فیزیکی از مراکز بهداشت شهرستان و دانشگاه‌های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت بلامانع است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در شهر‌های زرد نیز به غیر از رشته‌های بوکس، تکواندو (بخش کیوروگی)، کاراته (بخش کومیته یامبارزه) جودو، کبدی، کشتی، ووشو (بخش ساندا یا مبارزه) سبک‌های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، کونگ فو و هنر‌های رزمی و انجمن‌های رزمی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی و استخر‌های سرپوشیده سایر رشته‌های می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

انوشیروانی در ادامه با بیان اینکه مدیران ورزشی و باشگاه‌داران باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت، به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام کنند و پروتکل‌های اختصاصی هر رشته ورزشی را مطالعه و رعایت کنند.

او بیان کرد: قبل از شروع به کار باشگاه ها، همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی باید تست PCR را انجام دهند و پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار