۶۰درصد مدارس عجب‌شیر فرسوده هستند

فرماندار عجب شیر گفت: ۶۰ درصد مدارس این شهرستان فرسوده بوده و نیازمند مقاوم سازی و نوسازی هستند.

۶۰درصد مدارس عجب‌شیر فرسوده هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اصغرپور فرماندار عجب شیر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: ۶۰ درصد مدارس این شهرستان فرسوده بوده و نیازمند مقاوم سازی و نوسازی هستند که این امر همت اداره کل نوسازی مدارس،  و مشارکت  و همراهی مردم  و خیران را می‌طلبد.

اصغرپور گفت: با رفع مشکلات مدارس نیمه تمام پروین اعتصامی، خضرلو، ولی عصر، مسکن مهر و بوکت از طریق اداره نوسازی مدارس و خیران می توان بخشی از نیازهای فضای آموزشی را برطرف ساخت.

او افزود:در سال جاری مدارس چهار روستای بخش قلعه چای از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و ضریب ایمنی مدارس بالا خواهد رفت.

اصغرپور گفت:امتحانات نهایی با تدابیر لازم و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 قادری رئیس آموزش و پرورش عجب‌شیر نیز در این جلسه گفت: چینش صندلی دانش آموزان در سالن‌های محل برگزاری امتحانات نهایی با فاصله ۲ متر صورت می‌گیرد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

 قادری گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم، امتحانات نهایی پایه نهم به صورت حضوری و در ۲۶ مدرسه و پایه دوازدهم در ۲ مدرسه شهرستان برگزار خواهد شد.

او گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از هفدهم خرداد ماه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش عجب شیر از توافق اولیه برای احداث هنرستان از طریق  واگذاری زمین از اراضی ملی شهرستان خبر داد و افزود: اقدامات اولیه این کار و پیگیری ‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

قادری همکاری شهرداری عجب شیر در آسفالت محیط مدارس شهرستان را خواستار شد و افزود: حمایت از مدارس می‌تواند به دانش آموزان در برخورداری از محیطی با نشاط و امن کمک کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.