بیمه دانا موظف به پرداخت خسارت واحد‌های زلزله زده قطور خوی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیمه دانا باید به تعهدات خود عمل و خسارت واحد‌های زلزله زده قطور خوی را بر اساس توافقنامه و بصورت کامل پرداخت نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه رسیدگی به مشکلات بیمه واحدهای خسارت دیده از زلزله قطور خوی که امروز در استانداری برگزار شد، ضمن گلایه از تعلل در زمینه پرداخت خسارت زلزله زدگان گفت: انتظار می رود شرکت بیمه گزار به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نماید.

او  با بیان اینکه تعلل انجام گرفته به هیچ وجه قابل قبول نیست، اظهار کرد: عده ای از هم استانی هایمان دچار بحران و خسارت شده اند و با گذشت حدود سه ماه همچنان در چادر زندگی می کنند و ما موظف به حل و رسیدگی به مشکلات آنان هستیم.

گفتنی است مجموع خسارت واحدهای آسیب دیده زلزله قطور خوی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برآورده شده از مجمول ۲۱۳۱ واحدی که برای دریافت خسارت معرفی شده اند تا کنون برای ۱۳۹۸ واحد بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل موس پور
۱۹:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد رز م ده
۰۹:۲۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
باسلام و تشگور از و ستاندار اورمیه و بینه دانا محمد رز م ده هستم به من بیمه ندادن
Iran (Islamic Republic of)
محمود موسی لو
۱۹:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
من تحته پوشش کمیته امداد هستم هیچی ندارم بهم گفتن تو بیمه نداری امروز به کمیته امداد رفتم منو بیرون کردن خونم کلا خراب شده بخدا قسم هیچی ندارم پول کرایه یه تاکسی تو جیب ندارم 67سالمه بیرون موندم کجا برم کسی منو تحویل نمیگره موندم از هم عقب کسی که پول داره خودش خونشو درست میکنه من موندم بیرون .زلزله زده قطور روستای میرعمر