ایمن سازی مسیر اتوبان پاسداران به طول یک و نیم کیلومتر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از ایمن سازی و نصب گاردریل در مسیر اتوبان پاسداران به طول یک و نیم کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز  امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق گفت: پروژه ایمن سازی مسیر اتوبان پاسداران با نصب گاردریل و تابلوهای ترافیکی توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اجرا شد.

او ادامه داد: قسمتی از این اتوبان به طول یک و نیم کیلومتر با نصب گاردریل ایمن سازی شده و قصد داریم در صورت پایدار بودن اعتبار مورد نیاز، این ایمن سازی را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: برای نصب گاردریل و تابلوهای ترافیکی این مقدار از مسیر اتوبان پاسداران، یک میلیارد تومان هزینه شده و در صورت تامین اعتبار، تمامی مسیر این اتوبان ایمن سازی خواهد شد.

او افزود: برای ایمن سازی کل این مسیر در منطقه ۱۰، اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان نیاز است و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز آماده است تا ایمن سازی این مسیر را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.