تامین اعتبار احداث یک دبستان استثنایی و مرکز اختلالات یادگیری در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از تامین اعتبار احداث یک دبستان استثنایی و مرکز اختلالات یادگیری در منطقه آهن افشار اهواز از سوی نیکوکار اهوازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: با توجه به فضای مازاد دبیرستان ابن سینا واقع در منطقه آهن افشار اهواز با تصویب شورای معاونین و انعقاد تفاهم نامه با نوسازی، احداث یک دبستان استثنایی و مرکز اختلالات یادگیری در این دبیرستان در دستور کار قرار گرفت.

او  با بیان اینکه مدرسه استثنایی مهر فرهنگ شهر به تنهایی پاسخ گوی نیاز دانش آموزان با نیاز‌های ویژه این منطقه از اهواز نبود، افزود: با توجه به تعداد دانش آموزان استثنایی که در حال حاضر در مدرسه استثنایی مهر فرهنگ شهر مشغول به تحصیل هستند، همچنین مسافت طولانی و کم برخورداری خانواده دانش آموزان برای استفاده از سرویس مدرسه، ساخت این مدرسه در دستور کار قرار گرفت.

شریفی بیان داشت: دانش آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری به دلیل ضعف در خواندن، نوشتن و یا ریاضی چاره‌ای جز ترک تحصیل ندارند، اما اگر تشخیص و شناسایی به موقع صورت گیرد مشکل اینگونه دانش آموزان با مراجعه به مراکز اختلالات یاگیری قابل درمان است لذا برآن شدیم تا مرکز اختلالات یادگیری درمنطقه آهن افشار راه اندازی کنیم.

 اعتبار ساخت مدرسه استثنایی و اختلالات یادگیری با کمک خیر مدرسه ساز،  معاضدی تامین شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.