بازدید شهردار آبادان و رصد مشکلات منطقه ۳ این شهر

شهردار آبادان ، وضعیت منطقه ۳ این شهر را طی بازدیدی به همراه دیگر مدیران شهرداری مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمودرضا شیرازی شهردار آبادان، امروز طی بازدیدی به همراه جمعی از مدیران شهرداری آبادان از منطقه ۳ شهرداری این شهر، وضعیت میادین را نگران کننده برشمرد و خواستار برطرف شدن فوری زواید بصری ، جمع آوری بوته ها و نخاله ها از حاشیه معابر و میادین  به همراه رنگ آمیزی المان های شهری و همچنین راه اندازی آبنماهای میادین شد.

او ضمن درخواست تامین آسفالت و لکه گیری از مدیرعامل سازمان عمران شهری،گفت: خیابان های سی متری، ۴۰ متری،۲۰ متری حجاب،علوانیه و نیز تمام فروعات این خیابان ها نیازمندجمع آوری نخاله ها، اصلاح پیاده روها و لکه گیری معابر است .

شهردار آبادان با بیان اینکه باید اقدام اساسی و کار زیر بنایی قابل توجه در ذوالفقاری اجرا شود، افزود:در حوزه فضای سبز تقریباً تمام بلوارها و خط وسط خیابان ها دچار مشکل هستند و باید با آبیاری قطره ای احیا شوند.

شیرازی همچنین خطاب به مدیر منطقه گفت: ساماندهی خودروهای عرضه کننده میوه و تره  بار باید  در دستور کار قرار گیرد و هرچه سریع تر بازار سرپوشیده ذوالفقاری به منظور استقرار عرضه کننده میوه و تره بار واقع در سی متری ذوالفقاری آماده شود.

او، پس از بازدید از چند زمین چمن مصنوعی و انتقاد از عدم رسیدگی به این اماکن، اظهار داشت:  زمین های چمن مصنوعی در کوی میثاق، کوی پلیس ، شطیط و ساحلی نیاز به رسیدگی، نوسازی و رنگ آمیزی محیطی دارند. همچنین در کنار نصب تور برای دروازه ها، باید  تابلوی معرفی زمین ها رنگ آمیزی و چراغ های معیوب تعویض شود‌.

مدیر سامانه شهری آبادان ادامه داد: پارک ها و بوستان های علوانیه،کوی میثاق ، شطیط ، کوی پلیس و ۴۰ متری ذوالفقاری، متروکه و تبدیل به محل تجمع معتادان  شده است  همچنین پارک ۲۰ متری حجاب هم نیمه کاره باقی مانده است.لازم است تمرکز بیشتری برای اصلاح فضای سبز این پارک ها به کار گرفته شود .

شیرازی ، به وجود آمدن کوهی از نخاله در ساحلی بهمنشیر را نگران کننده برشمرد و گفت: روبروی دبیرستان پیامبر اعظم «ص» دیوارهای پیش ساخته نصب شود تا بیش از این برای دپوی نخاله و زباله مورد استفاده قرار نگیرد.

او با تاکید بر اهمیت تهیه و نصب باکس های پلی اتیلن زباله در سطح شهر، تصریح کرد: می بایستی یک تیم مستند ساز از سوی  شهرداری به صورت دائم و پیش از گله مندی مردم ،وضعیت مناطق مختلف را رصد و به شهردار و مدیران مربوطه گزارش دهد.

شهردار آبادان در پایان این بازدید به مدیران مربوطه یادآور شد: هفته آینده باز هم از ذوالفقاری و منطقه سه بازدید به عمل خواهد آمد و بایستی موارد ذکر شده به طور کامل برطرف شده باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.