دستگیری متخلفان حیات وحش در دو منطقه استان کرمان

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: متخلفان شکار در مناطق حفاظت شده بردسیر و راور دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرجان شاکری، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر با همکاری یگان تاکتیکی مستقر در بهرامجرد، پس از مشکوک شدن به یک دستگاه وانت پیکان جاده را مسدود و پس از بازرسی، متخلفان را که دو راس بز و بزغاله وحشی شکار کرده بودند، دستگیر کردند. 

او افزود: خودروی متخلفان از سوی ماموران یگان تاکتیکی، مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی یک قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه اسلحه دولول که هر دو دارای مجوز بودند، تعدادی فشنگ گلوله زنی و تعدادی فشنگ چهارپاره و لاشه دو راس بز و بزغاله وحشی را کشف و ضبط کردند. 

شاکری بیان داشت: پس از تشکیل پرونده، متخلف به مراجع قضایی معرفی شد و به دستور مقام قضایی و قاضی ویژه تخلفات زیست محیطی در بازداشت به سر می‌برد.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: همچنین یگان حفاظت محیط زیست راور کرمان متخلف شکار و صید یک راس قوچ وحشی را دستگیر کردند. 

او گفت: با افزایش گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت نیرو‌های حفاظت محیط زیست این شهرستان، ضمن اخذ مجوز بازرسی از مقام قضایی، موفق شدند مقادیری گوشت و اجزای یک راس قوچ وحشی را طی بازرسی از منزل متخلف کشف و ضبط کنند.

او افزود: در این خصوص پرونده تخلف تشکیل و  برای سیر مراحل قانونی تسلیم مرجع قضایی شد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار