خداحافظی رانندگان با سرعت بالا در زیرگذر‌ها

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از نصب شش دستگاه دوربین ثبت تخلف دیگر در زیرگذر‌های سطح شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد مرزبان سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از نصب شش دستگاه دوربین ثبت تخلف در زیر گذرهای سطح شهر یزد به ارزش ده میلیارد ریال خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که گریبان گیررانندگی در شهر یزد  شده  افزایش سرعت رانندگان است.

او با اشاره به فعالیت‌های این مرکز و همکاری تنگاتنگ شهرداری با پلیس راهور و سایر ارگان ها، افزود: در سال جاری نیز مجموع ۵۸ دستگاه دوربین ثبت تخلف دیگر در معابر سطح شهر یزد اضافه خواهد شد.

مرزبان اظهار داشت: در پی مصوبه شورای ترافیک مبنی بر نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در زیرگذر‌های آیت الله خاتمی، امام علی (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حکیمیان و مهدیه، اقدام سریع شهرداری در خصوص اجرای مصوبه به منظور کاهش تصادفات ناشی از سرعت در تقاطعات غیرهمسطح و روند فعالیت آن صورت گرفت.

در پی مصوبه شورای ترافیک مبنی بر نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در زیرگذر‌های سطح شهر، محمد رضا عارفی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری از مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار