ضرورت توجه درخور و شایسته به عمران مناطق کم برخوردار خوزستان

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز بر ضرورت توجه درخور و شایسته به موضوع عمران مناطق کم برخوردار خوزستان همچون غیزانیه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز گفت: پروژه‌های احداث دبیرستان و مدرسه ابتدایی، احداث مرکز بهداشت، کمک به به‌سازی جاده‌ها و راه‌های روستایی تکمیل و در مرحله بهره‌برداری قرار دارند و هم‌اکنون پروژه احداث مجتمع آب‌رسانی به روستا‌های غیزانیه با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال و با مشارکت آبفای استان خوزستان در حال اجراست.

او بیان داشت: توجه درخور و شایسته به موضوع عمران مناطق کم برخوردار خوزستان همچون غیزانیه لازم است تاکنون ۱۷۳ میلیارد ریال برای احقاق پروژه‌های آبفار، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و علوم پزشکی خوزستان اختصاص داده شده است.

دارابی افزود:  ۷۹۸ پروژه عمرانی تعریف‌شده برای خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، تاکنون ۳۶۷ پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز ادامه داد: ۴۳۱ پروژه باقیمانده با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت و بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال پیگیری است.

این مقام مسئول گفت: پروژه ساخت مجتمع آبرسانی با مشارکت آبفا استان خوزستان در سال ۹۹، همچنان مانند سال‌های گذشته در فهرست اولویت‌های تخصیص اعتبار این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.