افتتاح پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان

با حضور استاندار خوزستان و افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان دقایقی پیش با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور افتتاح شد.

استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پتروشیمی شهرستان مسجد سلیمان به مراحل پایانی خوبی رسید و اگر همکاری های بین بخشی بیشتر و بهتر بود ما اکنون شاهد اقتتاح آن بودیم.

او بیان داشت: ناهماهنگی های در این زمینه وجود داشت که با حضور  اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور رفع شد و کار به خوبی پیشرفت.

شریعتی تصریح کرد: گاز ورودی پتروشیمی مسجد سلیمان حل شده است، آب و تاسیسات نیز نصب گردید و امیدواریم تا هفته دولت بتوانیم این مجموعه عظیم پتروشیمی ، واحد یک  میلیون تنی اوره و آمونیاک را با حضور رئیس جمهور بهره برداری کنیم .

این مقام مسئول ادامه داد: ان شاءالله پروژه های آتی این مجموعه را برای کمک به اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال در لالی، اندیکا و مسجد سلیمان انجام دهیم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.