بیش‌از هفت تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در ایرانشهر معدوم شد

رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر گفت: هفت تن و ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در یک ماه اخیر در این شهرستان جمع آوری و معدوم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد امین حسینی رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر اظهارداشت: به منظور تامین امنیت غذایی و حفظ سلامت عمومی جامعه در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۳۳۶ بازدید توسط تیم‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، توسط این اداره با همکاری کارگروه تشکیل شده در فرمانداری شهرستان از واحد‌های عرضه فرآورده خام دامی صورت گرفت.

او  افزود: در بازدید‌های انجام شده بیش‌از هفت هزار و ۴۰۰کیلوگرم فرآورده خام دامی به علت کیفیت نامناسب و عدم سلامت لازم ضبط و طی مراحل قانونی با دستور قضایی معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر ادامه داد: فرآورده‌های ضبط شده از ۵۰ واحد متخلف جمع آوری و برای ۲۹ واحد اقدام به تشکیل پرونده دادگاهی و همچنین ۱۳ واحد متخلف دیگر با دستور قضایی پلمب شد.

او  بیان کرد: کارگروه تشکیل شده در این ایام متشکل از مسوولان فرمانداری، دامپزشکی، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف بود که نتایج مفید و قابل توجهی در زمینه‌های مختلف حاصل شد.

حسینی از مردم خواست ضمن رعایت موارد بهداشتی، در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار