مراجعه ۲۰ درصد دانش آموزان کردستانی برای رفع اشکال به مدرسه

در حال حاضر ۹۹ درصد کلاس‌های درس مدارس کردستان در دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شبکه شاد متصل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اوایل اسفند ۹۸ و تعطیلی مدارس و برای جلوگیری از عقب ماندن دانش آموزان از درس و مدرسه، شبکه آموزش دانش‌آموزی شاد راه اندازی و تحصیل در فضای مجازی ادامه یافت.

او افزود: درحال حاضر از مجموع پنج هزار و ۶۲۴ کلاس درس مقطع متوسطه اول و دوم استان، ۹۹ درصد یعنی پنج هزار و ۵۶۲ کلاس به شبکه شاد متصل هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: همچنین از مجموع ۱۱۸ هزار و ۸۶۱ دانش‌آموز مقطع متوسطه، ۸۲درصد یعنی ۹۷هزار و ۶۵۶ دانش‌آموز به این شبکه متصل شده‌اند.

نامدار اظهار داشت: براساس آمار‌های موجود ۹۹.۵درصدمدیران و ۹۰ درصد معلمان دوره متوسطه نیز به شبکه شاد متصل هستند.

او به بازگشایی مدارس از هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در واقع مدارس فقط برای رفع اشکال دانش‌آموزان بازگشایی شده و فقط ۲۰درصد دانش آموزان مقطع متوسطه برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: به مدارس اعلام شد که فقط دانش آموزانی که از شبکه شاد استفاده نکرده و دارای اشکال در دروس هستند مراجعه کنند، چون نمی‌خواهیم تعداد زیاد شده و تجمع اتفاق بیفتند.

او یادآور شد: از روز هفتم خرداد نیز آزمون انتخابات دانش آموزان شروع شده و تا پایان ماه ادامه دارد، ضمن اینکه برنامه مدونی ندارد و زمان برگزاری هر آزمون در اختیار شورای مدرسه قرار داده شده است.

انتها ی پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.