شوک به والیبال مازندران

تیم کاله آمل از لیگ برتر والیبال کناره گیری کرد

مسئولان تیم والیبال کاله آمل پس از برگزاری جلسه تصمیم بر کناره گیری از لیگ برتر ۹۹ گرفتند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی حق شناس رییس هیات والیبال شهرستان آمل خبرکناره گیری تیم والیبال کاله از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را تائید و درعین حال گفت: با تصمیم جدید مسئولان باشگاه کاله، این تیم فصل آینده در رقابت‌های دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد.

او افزود: هیات مدیره باشگاه کاله با توجه به وضعیت پیش آمده ناشی از بیماری همه گیر کرونا در کشور این تصمیم را گرفته و تاکید کرده هیچ گاه قصد کناره گیری از تیمداری نداشته و این تصمیم‌ها برای حفظ سلامتی مجموعه تیم و پاسخ به خواست علاقمندان به این رشته ورزشی با توجه به شرایط موجود کشور بوده است.


حق شناس گفت: با تصمیم هیات مدیره باشگاه کاله، تیم والیبال این باشگاه در رقابت‌های فصل آینده لیگ یک، با ترکیب بازیکنان بومی و مستعد شهرستان آمل که از قطب‌های بازیکن ساز منطقه و کشور هست، استفاده و شرکت خواهد کرد تا مشکلات ناشی از بازیکنان غیربومی وهزینه‌های دیگر نیز به باشگاه تحمیل نشود.

به تصمیم گیر‌های فکرشده، احساسی قضاوت نکنیم

رییس هیات والیبال آمل به هجمه‌های تند و کم لطفی برخی کاربران فضای مجازی به مسئولان باشگاه کاله انتقاد کرد و گفت: من به عنوان یک پیشکسوت والیبال از همه دلسوزان ورزش، علاقمندان به والیبال و همه آن‌هایی که سال‌های سال در کنار والیبال کاله بودند، خواهش می‌کنم که به تصمیم‌های گرفته شده از سوی هیات مدیره باشگاه کاله از روی تسویه حساب شخصی و نگاه احساسی قضاوت نکنند.

حق شناس ادامه داد: خدمات باشگاه کاله آمل به عنوان یکی از باثبات‌ترین باشگاه‌های کشور که بیش از یک دهه در والیبال کشور تیمداری کرده، برکسی پوشیده نیست و در طی این مدت حتی یک گلایه و شکایت از سوی بازیکنان، کادرفنی و دیگر عوامل به باشگاه و نیز هیات نشده است.

او افزود: اینکه اکنون با توجه به شرایط بیماری کرونا که سلامت بازیکنان در خطر هست و به علت همین بیماری لیگ پارسال نیمه کاره تعطیل شده، چطور کسی هزینه‌های میلیاردی که باشگاه کاله برای حضور در لیگ که ثمره‌ای برای باشگاه نداشته و دستمزد‌های بازیکنان را هم به طور کامل پرداخت کرده، ندیده و اکنون منکر این زحمات و خدمات می‌شود.

خدمات کاله برای والیبال ایران ستودنی است

رییس هیات والیبال آمل با بیان اینکه آقای سلیمانی مالک شرکت لبنی کاله و هیات مدیره باشگاه کاله با تیمداری در والیبال به دنبال منفعت شخصی نیستند و نیازی هم به تعریف و تمجید‌ها ندارند، گفت: به دور از انصاف است خدماتی که کاله در شناسایی استعداد‌های ناب والیبالی ومعرفی آن‌ها به والیبال کشور و روز‌های خوشی که برای آملی‌ها رقم زده، باشیم.

حق شناس با بیان اینکه در طی این سال‌ها و در سال ۹۳ نیز باشگاه کاله برای یک فصل در لیگ برتر شرکت نکرده بود، گفت: باشگاه و تیم والیبال کاله آمل برای مردم ورزش کشور ثابت شده است و اینکه در روز‌های والیبالی مردم شهرستان و حتی کل استان از پیروزی‌ها و کسب مقام‌هایی که به واسطه بیش از یک دهه حضور این تیم در لیگ برتر داشتند، خوشحال بودند، باید قدردان بود و با بیان برخی اظهار نظر‌های احساسی وسخیف باعث ناراحتی و فرار سرمایه گذاران متعصب و بومی از ورزش نشویم.

قطعنا کاله با تمام قوا به لیگ برتر برمی گردد

رییس هیات والیبال آمل گفت: در روز‌های آینده وضعیت بازیکنان و کادرفنی تیم دسته اولی کاله مشخص و تمرینات این تیم نیز در آمل از سرگرفته خواهد شد.

حق شناس ادامه داد: البته برخی از بازیکنان بومی و فصل گذشته تیم لیگ برتری کاله در تیم دسته یک نیز حضور خواهند داشت، اما به گفته هیات مدیره باشگاه کاله پس از یک سال استراحت از لیگ برتر به طور حتم تیم کاله آمل با جذب نفرات مورد علاقه هواداران با تمام توان و قدرت به لیگ برتر بازخواهد گشت.

تیم کاله مازندران طی یک دهه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که همواره با هدایت بهروز عطایی سرمربی آملی بوده موفق شده، ۲ بار قهرمانی، یک نائب قهرمانی و یک مقام سومی در لیگ برتر ایران، سومی و مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و مقام هشتمی جام باشگاه‌های جهان را کسب کند.

کاله مازندران بعد از تیم پیکان تهران به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حیف شد چرا آخه...
آخرین اخبار