تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان به ۷ واحد رسید

استاندار خوزستان با اشاره به راه اندازی چهارمین آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در اهواز گفت: تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص این ویروس به ۷ واحد رسید.

۷ واحد آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در خوزستان فعال هستندغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: چهارمین آزمایشگاه تشخیص کرونا در اهواز با همت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: با افتتاح این آزمایشگاه در اهواز، به علاوه آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا در شهرستان‌های دزفول، بهبهان و آبادان، تعداد آن‌ها به ۷ واحد رسید، ضمن اینکه در روز‌های آتی آزمایشگاهی در بیمارستان طالقانی راه اندازی می‌شود و تعداد این واحد‌های تشخیصی به ۸ واحد خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه هر چه تعداد آزمایشگاه‌ها بیشتر باشد، شرایط برای تست و تشخیص سریع کرونا ویروس فراهم می‌شود، اظهار داشت: درحال حاضر روزانه ۲ هزار و ۳۰۰ تست انجام می‌شود و مصمم هستیم تعداد تست‌ها را به روزانه ۳ هزار تست برسانیم تا بیماران مبتلا به کرونا سریعتر شناسایی شوند و تحت درمان قرار گیرند.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته، ۷۴۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به ۱۳ هزار و ۵۲۸ نفر رسید، ضمن اینکه طی مدت مذکور، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا ویروس به ۵۳۰ نفر برسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.