آخرین خبر‌های جهانی کووید-۱۹/ شمار کرونایی‌ها در جهان از مرز ۶ میلیون نفر هم گذشت

بر اساس آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۶ میلیون و ۳۱ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۶ میلیون و ۳۱ هزار نفر رسید که از این تعداد بیش از ۳۶۶ هزار نفر جان باخته‌اند.

بر اساس آخرین آمارها، آمریکا، برزیل، روسیه، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، هند و ترکیه به ترتیب در جایگاه اول تا دهم جدول کشورهایی که بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند، قرار گرفته‌اند.

آخرین اخبار درباره شیوع جهانی ویروس کرونا را در اینجا بخوانید:

بیش از یک میلیون و ۸۰۶ هزار نفر درآمریکا به کرونا آلوده شده‌اند

با مبتلا شدن ۱۲ هزار و ۵۸۶ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته در ایالات متحده آمریکا، تعداد کل مبتلایان به یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۱۱۶ نفر رسیده است.

همچنین با جان باختن ۵۱۳ نفر از شهروندان آمریکایی در این مدت، تعداد قربانیان نیز به ۱۰۵ هزار و ۵۵ نفر رسید.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد در شبانه‌روز گذشته، ۶۷ نفر دیگر در ایالت نیویورک به علت ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

اندرو کومو، فرماندار دموکرات ایالت نیویورک در نشستی خبری در جمع خبرنگاران گفت بیماری ویروسی کرونا همچنان در نیویورک قربانی می‌گیرد.

۳ سال پیش

وزارت امور خارجه فلسطین اعلام کرد شمار شهروندان فلسطینی مقیم خارج قربانی شده بر اثر ابتلا به کرونا به ۱۰۶ نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس هم به یک هزار و ۷۵۰ نفر رسیده است.

۳ سال پیش

با افزایش یک هزار و ۶۰۴ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس شمار کل مبتلایان به ۲۷۲ هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

همچنین ۲۱۵ نفر دیگر به دلیل آلوده شدن به این ویروس کشنده جان خود را از دست دادن و تعداد قربانیان بیماری ویروسی کرونا در انگلیس به ۳۸ هزار و ۳۷۶ نفر رسید.

۳ سال پیش

آخرین آمار نشان می‌دهند تعداد قربانیان بر اثر آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا در ایتالیا با ۱۱۱ نفر افزایش به ۳۳ هزار و ۳۴۰ نفر رسیده است.

همچنین تعداد مبتلایان به این ویروس در ایتالیا با ۴۱۶ نفر افزایش به ۲۳۲ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

این در حالی است که تعداد کل بهبود یافتگان به ۱۵۵ هزار ۶۳۳ نفر رسیده است.

۳ سال پیش

تعداد جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۷ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

همچنین شمار مبتلایان نیز در این کشور به ۲۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر افزایش یافت.

۳ سال پیش

بر اساس آخرین آمار جهانی شمار مبتلایان به کرونا در کانادا به ۸۹ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

این در حالی است که تعداد جان باختگان نیز به ۶ هزار و ۹۹۶ نفر افزایش یافته است.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به یک هزار و ۱۹۱ نفر رسیده است.

۷۰۸ نفر از مبتلایان به این ویروس در لبنان بهبود یافتند و ۲۶ نفر هم جان باخته اند.

۳ سال پیش
منع رفت‌وآمد در عراق یک هفته دیگر تمدید شد

ستاد مبارزه با کرونا در عراق در جلسه‌ای به ریاست مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر این کشور تصمیم گرفت، منع رفت‌وآمد سراسری همراه با تعطیلی همه اداره‌ها را به‌مدت یک هفته دیگر تمدید کند.

بر اساس این تصمیم فقط کارمندان اداره بهداشت، پلیس، کارمندان اداره برق، شهرداری و اصحاب رسانه حق تردد مشروط را دارند و این افراد در صورت عدم استفاده از ماسک در خودروهایشان جریمه خواهند شد. همچنین این افراد حق ندارند، مردم عادی را سوار خودروهایشان کنند.

این تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در حالی اتخاذ شد که مجموع مبتلایان به کرونا در عراق به ۶ هزار و ۱۷۹ نفر رسید، شمار جان باختگان نیز به ۱۹۵ نفر افزایش یافته است.

۳ سال پیش
رکورد تولید ماسک در جهان در اختیار شرکت خودروساز چینی

شرکت خودروسازی وای‌بی‌دی چین (BYD) که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو‌های انرژی نو در این کشور است، تا انتهای ماه می میلادی بیش از یک میلیارد ماسک محافظ تولید کرده است.

شرکت وای‌بی‌دی در مقابله با ویروس کرونا نقش مهمی ایفاکرده و به بیش از ۵۰ کشور یا منطقه جهان از جمله ژاپن، روسیه، مجارستان و نیوزیلند ماسک صادر کرده است.

این شرکت با تخصیص تولیدات ماه‌های اول به رفع نیاز داخلی، ظرفیت تولید ماسک خود را تنها در عرض ۲ ماه، از ۵ میلیون عدد در روز به ۵۰ میلیون عدد افزایش داده است.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد امروز ۱۶۱۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر این کشور شناسایی شده است.

۳ سال پیش

در قطر در ۲۴ ساعت گذشته ۲،۳۵۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و به این ترتیب شمار کل مبتلایان در این کشور به ۵۵،۲۶۲ نفر رسید.

۳ سال پیش
حمله میمون‌های بازیگوش به یک مرکز بهداشتی در هند!

تعدادی میمون به یک مرکز بهداشتی در هند حمله کردند و نمونه های خونی که کرونا مثبت بودند را با خودشون بردند!

۳ سال پیش

آخرین آمار رسمی کرونا در افغانستان حاکی از مرگ ۳ نفر و ابتلای ۸۶۶ نفر در شبانه‌روز گذشته است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت این کشور، تا کنون ۲۴۹ نفر بر اثر بیماری کووید-۱۹ جان باخته‌اند و مجموع مبتلایان به ۱۴ هزار و ۵۲۵ نفر رسیده است.

۳ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان ده کشوری که بیشتر به کرونا آلوده شده‌اند

آخرین خبر‌های جهانی کووید-۱۹/ شمار کرونایی‌ها در جهان از مرز ۶ میلیون نفر هم گذشت

۳ سال پیش
جدیدترین آمار روسیه

وسیه روز شنبه از ۱۸۱ مورد جدید تلفات ناشی از ابتلا به کووید - ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. مقامات روسیه اعلام کردند با این آمار جدید، شمار کلی تلفات مبتلایان کووید - ۱۹ در روسیه به چهار هزار و ۵۵۵ نفر افزایش یافت.

این مقامات اعلام کردند هشت هزار و ۹۵۲ مورد جدید ابتلا به این بیماری نیز تایید شده است که به این ترتیب شمار مبتلایان به ۳۹۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت که این آمار، بالاترین شمار مبتلایان در جهان پس از آمریکا و برزیل است.

۳ سال پیش
آخرین آمارهای رسمی انگلیس

مقامات پزشکی انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزارو ۹۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و ۳۲۴ مورد جدید مرگ ناشی از آن را ثبت کردند.  وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۳۸ هزارو ۱۶۱ نفر و شمار افراد آلوده به این ویروس به ۲۷۱ هزار و ۲۲ نفر رسید.

۳ سال پیش

مقامات بهداشتی در چین دیروز اعلام کردند، چهار مورد جدید ابتلا در چین ثبت شده است. کمیسیون ملی بهداشت در نشست خبری روزانه خود اعلام کرد، همه مبتلایان از خارج وارد کشور شده‌اند. هیچ موردی از فوت مبتلایان نیز گزارش نشده است. ویروس کرونا در این کشور ۴ هزار و ۶۳۴ قربانی برجای گذاشت.

۳ سال پیش

کره جنوبی روز شنبه اعلام کرد ۳۹ مورد جدید ابتلا به کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور گزارش شده است که به این ترتیب شمار مبتلایان به ۱۱ هزار و ۴۴۱ نفر رسید. کره جنوبی اعلام کرد هیچ تلفات جدید ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در کشور گزارش نشده و شمار قربانیان همان ۲۶۹ نفر است.

۳ سال پیش

در شبانه روز گذشته ابتلای ۷ هزار و ۷۷۶ نفر از مردم هند به ویروس کرونا قطعی شد. با احتساب آمار ۲۴ ساعت اخیر، تعداد کل مبتلایان در این کشور به ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ نفر افزایش یافت.  ۸۲ هزار و ۳۶۹ مبتلا پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند. قربانیان بیماری کووید ۱۹در این کشور نیز تا صبح امروز به ۴۹۷۱ نفر رسید.

۳ سال پیش
جدیدترین آمار آلمان

موسسه رابرت کخ آلمان (RKI) اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور با ۷۳۸ نفر افزایش به ۱۸۱ هزار و ۱۹۶ نفر رسیده است. این موسسه همچنین اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کووید - ۱۹ نیز با ۳۹ مورد افزایش به هشت هزار و ۴۸۹ نفر رسیده است. 

۳ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا از ثبت ۱۲۲۵ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا خبر داد. بدین ترتیب شمار کل فوتی‌ها در آمریکا از ۱۰۴ هزار نفر گذشت.

 
۳ سال پیش
در جهان بیش از 6 میلیون نفر به کرونا مبتلا شده‌اند

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 6 میلیون و 31 هزار و 23 نفر افزایش یافت. از این تعداد 366 هزار و 812 نفر جان باخته و 2 میلیون و 659 هزار و 270 نفر بهبود یافته‌اند.

۳ سال پیش

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار