معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان؛

فرهنگ سازی، زمینه ساز موفقیت برنامه نسخه نویسی الکترونیک است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: لازمه موفقیت طرح نسخه نویسی الکترونیکی فرهنگ سازی و بسترسازی از طریق انجام اطلاع رسانی وسیع و گسترده است.

فرهنگ سازی زمینه ساز موفقیت برنامه نسخه نویسی الکترونیک استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آزاد بخت، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت همدان با اشاره به الزامات قانونی انجام نسخه نویسی الکترونیکی گفت: در ضرورت اجرایی شدن برنامه نسخه نویسی الکترونیکی هیچ شک و تردیدی وجود ندارد و ما ناگزیر از حرکت در این مسیر هستیم و باید این باور ایجاد شود و همه دست به دست هم دهیم تا نسخه نویسی الکترونیکی با موفقیت در استان عملیاتی شود.

او با بیان اینکه مباحث مربوط به نسخه نویسی الکترونیکی باید با ادبیات ساده و روان و قابل فهم برای همگان تبیین شود و لازم است که اطلاع رسانی وسیع و گسترده‌ای در این خصوص انجام پذیرد افزود: این اطلاع رسانی باید به شکل مقتضی و گسترده همه افراد موثر در اجرای این طرح را دربر گیرد.

آزادبخت ادامه داد: تولید و پخش مکرر برنامه‌های متعدد و متنوع از صدا و سیما با موضوع نسخه نویسی الکترونیکی می‌تواند در امر اطلاع رسانی موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: باید همه بستر‌های لازم جهت انجام موفقیت آمیز این برنامه فراهم شود و همه اقدامات لازم برای روان سازی مسیر اجرای نسخه نویسی الکترونیکی انجام پذیرد.

آزاد بخت بیان کرد: افراد موثر در فرآیند عملیاتی شدن نسخه نویسی الکترونیکی سه دسته هستند از جمله کادر پزشکی، مردم و مسئولین و همه افراد تاثیر گذار باید توجیه شوند و فرهنگ سازی چهره به چهره هم می‌تواند موثر باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار