ویژه برنامه جشنواره تلیوراید در چهل و هفتمین دوره برگزاری

جشنواره فیلم تلیوراید با افزایش تعداد روز‌های برگزاری این رویداد، چهل و هفتمین دوره خود را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، چهل و هفتمین دوره از جشنواره معتبر تلیوراید، روز سه شنبه سوم سپتامبر (۱۳ شهریور) یک روز زودتر از تاریخ معمول که اولین جمعه ماه سپتامبر است، برگزار خواهد شد.

در ایمیلی که از سوی این جشنواره به رسانه‌ها فرستاده شده نوشته شده است: امروز با شما تماس گرفته ایم تا به شما اطلاع دهیم که ما سخت تلاش می‌کنیم تا فضایی امن و لذت بخش را فراهم کنیم که شامل یک روز اضافه جشنواره برای افزایش فضای داخل و میان نمایش‌ها می شود. به علاوه تمام ترفند‌های امنیتی لازم که شما با آنها آشنا هستید.

این جشنواره به طور سنتی یکی از جشنواره مهم و کلیدی برای راه اندازی کمپین جوایز برای فیلم‌ها بوده است. رنی زلوگر راه خود را برای رسیدن به دومین جایزه اسکار، با نمایش فیلم «جودی» در جشنواره تلیوراید آغاز کرد.

دو فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» و «دو پاپ» پیش از مدعی شدن در جوایز اسکار نیز در این جشنواره نمایش داده شده بودند.

این جشنواره که بیشتر برای فضای به خصوصش شناخته می‌شود (هیچ فرش قرمز و مراسم عکسی در نخستین نمایش فیلم‌ها ندارد) سالانه بیش از ۵ هزار نفر را به خود جذب می‌کند. این برنامه معمولا شامل ۲۰ فیلم است. البته امسال مشخص نیست که چه فیلم‌هایی و چند اثر را می‌تواند امسال به خود جذب کند. به نظر می‌رسد استودیو‌ها و توزیع کننده‌هایی که معمولا در این رویداد شرکت می‌کنند امسال این کار را انجام ندهند. نتفلیکس یکی از این شرکت هاست که در چند سال اخیر نقش مهمی در  فستیوال داشته است.

تایید برگزاری این جشنواره در حالی اعلام شده است که مدتی پیش نیز اعلام شد جشنواره فیلم ونیز طبق روال سالانه از تاریخ ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ الی ۲۲ شهریور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار