بستر بکارگیری ایثارگران در بخش دولتی و خصوصی باید فراهم شود

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: بستر‌های لازم برای به کارگیری ایثارگران در بخش‌های دولتی و خصوصی باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در دیدار با سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی،گفت: بستر‌های لازم برای به کارگیری ایثارگران در بخش‌های دولتی و خصوصی باید فراهم شود.

 پورحسن افزود: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه اشتغال ایثارگران، ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و پایدار برای فرزندان شاهد و ایثارگر است.

او با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های گوناگون علمی توانمندی‌های خود را به منصه ظهور رسانده‌اند،گفت: برای ارتقای این قشر باید شرایط و زمینه‌های کافی برای به کارگیری آن‌ها در دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش‌های غیردولتی فراهم شود.

پورحسن همسو بودن فعالیت نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی را موجب برداشتن گام‌های بزرگ برای رفع چالش‌ها و موانع پیش رو دانست و افزود: در حال حاضر جامعه ایثارگران با مشکل بیکاری دست به گریبان است که باید با هم افزایی و هم سوئی این چالش برطرف شود.

او گفت: در شرایط کنونی کشور تلاش برای فرهنگ سازی به منظور افزایش انگیزه افراد برای اشتغال در حوزه‌های مختلف بخش خصوصی و غیردولتی و لزوم استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات بسیار ضرورت دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی پرداخت وام اشتغال‌زایی ایثارگران، مشاوره‌های شغلی، تعامل با بخش‌های خصوصی و اطلاع‌رسانی جهت شرکت ایثارگران جویای کار در آزمون‌های استخدامی را از برنامه‌های این مجموعه در راستای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.