کاهش ۳۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۳۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تردد در دو ماه گذشته سال جاری در استان اردبیل به ثبت رسیده است گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد کاهش یافته است.

او بیان کرد: بیشترین تردد به ترتیب در محور‌های اردبیل آستارا یک میلیون و ۱۳ هزار تردد، اردبیل سه راهی مشکین شهر ۹۴۱ هزار تردد و اردبیل سه راهی سرعین ۷۴۸ هزار تردد به ثبت رسیده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی ۲ ماه گذشته یک میلیون و ۳۱۶ هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

رحمتی فعالیت ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۵ هزارو ۸۴۵ تخلف سرعت غیرمجاز و توزین حین حرکت (wim) شناسایی و ۳ هزارو ۱۶۷ مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

او با اشاره به اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند تصریح کرد: مردم عزیز در جهت جلوگیری از شیوه ویروس کرونا به شعار درخانه بمانیم سالم بمانیم عمل کردند و این مهم باعث کاهش میزان تردد‌ها شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار