در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تاریخ و نحوه برگزاری دروس عملی دانشگاه تربیت مدرس

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس به بیان توضیحاتی درباره تاریخ و نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان این دانشگاه پرداخت.

محمدرضا کلباسی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده امکان برگزاری دروس عملی به صورت حضوری و فشرده در مرحله اول برای تمام دانشجویان دکتری فراهم شده است. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها و کلاس‌های عملی به طور محدود به مدت حداکثر سه هفته از ۱۷ خرداد ماه تا ۵ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

او در ادامه درباره نحوه برگزاری کلاس‌های سایر مقاطع تحصیلی نیز گفت: کلاس‌های نظری کارشناسی ارشد و دکتری تا پایان نیمسال جاری به صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند و به صورت مجازی هم به پایان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان حتما پیش از حضور پیدا کردن در دانشگاه باید فرم خود اظهاری سلامت را برای شرکت در کلاس‌های عملی پر کنند.

نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها

کلباسی درباره نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها نیز گفت: برای حضور دانشجویان در خوابگاه حداقل تراکم باید رعایت شود، به این صورت که در اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ نفره خوابگاه‌ باید ۱ نفر حضور داشته باشد و در اتاق‌های بیش از ۶ نفره حضور ۲ نفر مجاز است. همچنین همه افراد بعد از پایان کلاس‌های عملی باید خوابگاه را تخلیه کنند.

دانشجویان مبتلا به کرونا دروس عملی خود را حذف کنند

معاون  آموزشی دانشگاه در ادامه در پاسخ به این سوال که تکلیف دانشجویانی که مبتلا به کرونا شده اند چیست، بیان کرد: دانشجویانی که با دلایل پزشکی و احتمال ابتلا به ویروس کرونا و یا سایر دلایل، امکان حضور در کلاس‌های عملی را ندارند، می‌توانند حداکثر تا پایان خرداد ماه نسبت به ثبت درخواست حذف دروس عملی اقدام کنند.

کلباسی درباره نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، یادآوری کرد: پس از اتمام برنامه دانشجویان دکتری درباره نحوه و زمان برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار