از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت در میبد تا پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف در یزد

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه وانت پیکان را برای  بازرسی متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی اولیه متوجه استرس بیش از حد راننده و سرنشین شده و خودرو را برای بررسی بیشتر به داخل یگان انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در بازرسی از خودرو مشخص شد که مقداری کابل برق و قیچی بزرگ پشت صندلی جاساز شده است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با انجام بازجویی‌های فنی و به کار بردن شگرد‌های پلیسی متهمان به سرقت کابل برق در استان‌های جنوبی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم  گفت: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به همراه متهمان تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت حین سرقت در تعقیب و مراقبت مامورین تجسس بخش بفروئیه خبرداد.

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در بخش بفروئیه شهرستان میبد و با توجه به حساسیت مسئولان و مردم سریعا رسیدگی به پرونده در دستور کار مامورین تجسس بخش بفروئیه قرار گرفت.

او افزود: با تحقیق انجام شده و اقدام فنی و اطلاعاتی و مشخص شدن زمان وقوع سرقت‌ها و شیوه و شگرد سارق یا سارقان، گشت‌های محسوس و غیر محسوس ماموران در سطح حوزه آغاز شد.

بیان کرد: به همین منظور ماموران حین گشت زنی در سطح حوزه، فردی را که در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از طریق یکسره کردن سیستم سوییچ بود را شناسایی و بلافاصله وی را تحت مراقبت و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهم تغییراتی در ظاهر موتورسیکلت‌های مسروقه ایجاد و پس از مدتی استفاده رها می‌کرده است گفت: سارق پس از تشکیل پرونده و ارجاع به مقام قضائی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

دستبند پلیس بر دستان پنج سارق حرفه‌ای در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران کلانتری و پلیس آگاهی بافق، پنج سارق حرفه‌ای را شناسایی و اموال مسروقه را از آن‌ها کشف کردند.

 سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران کلانتری و پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهرستان و به سرقت رفتن اموالی از قبیل موتورسیکلت، خاموت و ابزار آلات، دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد و یک عدد موتور کولر، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

سرگرد طولابی نژاد افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیس مأموران پنج نفرسارق شناسایی و در عملیاتی مختلف در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: با اعتراف سارقان، همه اموال مسروقه کشف و در مراحل قانونی به مالبختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی بافق بیان کرد: با تشکیل و تکمیل پرونده، همه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۱۹ واحد صنفی ناقض اقدام پیشگیرانه ویروس کرونا در یزد

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس امنیت استان یزد گفت: ماموران اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا با هماهنگی مقام قضائی و همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت از ۳۰۰ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در این طرح مأموران پلیس امنیت عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، ۱۹ واحد صنفی را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا  از سوی متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب کردند.

سرهنگ رسائی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی از سوی اصناف، مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار