آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین

ناوگان اتوبوسرانی قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر‌های ناصر آباد، محمود آباد، بیدستان و اقبالیه از امروز مطابق دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا استان و دستور شهردار قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

ایرانخواه افزود: فعالیت اتوبوسرانی در شهر قزوین منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان است و هنوز دستوری از سوی ستاد در این زمینه به شهرداری ارسال نشده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، گفت: شهروندان باید به صورت الکترونیکی و ارائه کارت بلیت، کرایه خود را پرداخت کنند ..

ایرانخواه تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کابین راننده با استفاده از سلفون از مسافران جداسازی شده است و کار ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

او از جا به جایی روزانه ۱۲۰ هزار مسافر در سطح شهر پیش از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در بحران کرونا خسارت مالی دیدند و ۷۰۰ راننده اتوبوس شهر قزوین بیکار شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار