حمل و جابجایی بیش ۲ هزار مترمکعب ماسه‌های روان در محور‌های مواصلاتی زهک

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از جمع آوری ۲ هزار متر مکعب ماسه‌های روان از سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان طی دهه نخست خرداد ماه خبر داد.

ابراهیم شفیعی مقدم رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به قرار گرفتن بخش قابل توجهی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در مسیر حرکت شن‌های روان که هر ساله با شروع باد‌های ۱۲۰ روزه سیستان شدت بیشتری هم پیدا می‌کند، مشکلات عدیده‌ای برای مردم منطقه از جمله اختلال در تردد به وجود می‌آید.

او  افزود: در همین راستا و به دنبال طوفان‌های هفته گذشته و احتمال قطع راه ارتباطی ۱۲ روستا که در نقاط ماسه گیر قرار دارند، با حضور به موقع نیرو‌های این اداره، حجم زیادی از ماسه بادی از سطح راه به طور کامل جمع آوری شد تا ضمن جلوگیری از مسدود شدن محورها، تردد ساکنین منطقه بدون اختلال صورت پذیرد.

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک گفت: در این عملیات ۹ نفر از همکاران این اداره با استفاده از ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری نسبت به جمع آوری و حمل ۲ هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح محور‌های ارتباطی و تنقیه ۲ دستگاه پل اقدام نمودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار