اخطار به ۱۳ موسسه گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۳ موسسه و مرکز گردشگری این استان اخطار کتبی و تذکر گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۳ موسسه و مرکز گردشگری این استان اخطار کتبی و تذکر گرفتند.

 حمزه زاده افزود: ۲۵۰ مورد بازدید نظارتی به منظور بررسی چگونگی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان صورت گرفته است و این بازدید‌ها منجر به صدور ۳ مورد اخطار کتبی و ۱۰ مورد تذکر به این مراکز شده است.

او با اشاره به اینکه فعالیت همه تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پس از ۲ دو ماه آغاز شده است گفت: با توجه به لزوم رعایت کامل اصول بهداشتی در جامعه، رعایت تمام موازین ارائه شده در دستور کار فعالیت تاسیسات گردشگری استان قرار گرفته است.

حمزه زاده گفت:اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به صورت مستمر در حال نظارت بر اجرای ضوابط ارائه شده است.

او افزود: در دستورالعمل‌های ابلاغ شده مواردی نظیر کنترل قیمت ها، مناسب سازی محیط در واحد‌ها و تجهیز مناسب واحد‌های گردشگری با تجهیزات بهداشتی مورد تاکید قرار گرفته است که صاحبان این موسسات باید به این قواعد و مقررات به طور کامل توجه کافی داشته باشند.

 مدیر کل میراث فرهنگی استان گفت:از زمان آغاز مجدد فعالیت تاسیسات گردشگری از پنجم خرداد تمامی واحد‌های مربوطه با ارگان‌های ناظر و تشکل‌های حرفه‌ای همکاری‌های لازم را داشته اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار