برملا شدن راز قتل زن و مرد ساوجی با دستگیری قاتلان

با تلاش کارآگاهان پلیس ساوه قاتلان زن و مرد ساوجی در استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی ابادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۳ جوانی که در حدود یک هفته قبل مرد و زنی ساوجی را به قتل رسانیده و متواری شده بودند، در تحقیقات کارآگاهان پلیس ساوه در استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.


سرهنگ عیسی آبادی با تشریح جزئیات این خبر افزود: هفته گذشته با اعلام گزارشی از پیدا شدن جسد زن و مردی در بیابان‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد.

او اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۳ جوان چوپانی که در حوالی محل وقوع قتل از یک گله گوسفند نگهداری می‌کردند به دست آمد و مشخص شد از زمان وقوع این قتل، هر سه جوان بدون هیچ اطلاعی این محل را به مکان نامعلومی ترک کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، متهمان تحت تعقیب در یکی از روستا‌های شهرستان تفت در استان یزد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

او ادامه داد: با انتقال این افراد به پلیس آگاهی شهرستان ساوه، متهمان به قتل مرد و زن ساوجی به دلیل برخی اختلافات اعتراف کردند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.