رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آذربایجان شرقی سفر می کند

 اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور روز ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال‌جاری به آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور روز ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال‌جاری به آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، شرکت در جلسه شورای مهارت با حضور استاندار محترم آذربایجان شرقی، افتتاح نیروگاه‌های انرژی خورشیدی آموزش فنی حرفه‌ای مرکز شماره یک تبریز و همزمان افتتاح هفت طرح مشابه در مراکز سطح استان از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

افتتاح مرکز مدیریت و مشاوره شغلی حوزه علمیه تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از برنامه‌های مهم برنامه‌های این سفر است. همچنین نشست با تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی و استان، بازدید از طرح‌های در حال اتمام مرکز هتل‌داری مرکز شماره یک تبریز و مرکز صلاحیت حرفه‌ای استان و همچنین بازدید از آموزشگاه‌های آزاد فعال از دیگر برنامه‌های این سفر پیش‌بینی شده است.

همچنین انعقاد تفاهم نامه آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با منطقه آزاد تجاری ارس نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بوده و در این سفر تفاهم نامه همکاری با حضور طرفین قرارداد در منطقه آزاد تجاری ارس به امضا خواهد رسید.

شرکت در جلسه اتاق بازرگانی و اصناف و نشست با خبرگان آموزش در صنایع استان از دیگر برنامه‌های این سفر بوده و در این نشست از کارگران منتخب مهارت آموزی سال ۱۳۹۸ مراکز آموزش کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی صنایع استان تجلیل و اعطای مجوز فعالیت مراکز آموزش کارآموزی بین کارگاهی شرکت‌های نقشینه چاپ تبریز و سیمان صوفیان انجام خواهد شد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.