توزیع بسته های معیشتی بین صنعتگران صنایع دستی استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: به تعدادی از صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی که با توجه به شیوع بیماری کرونا متضرر شدند بسته‌های معیشتی دریافت می­ کنند.

توزیع بسته های معیشتی بین صنعتگران صنایع دستی  استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا صنعتگران صنایع دستی در استان یکی از متضررین رسته­ ها می‌باشند چرا که ممنوعیت‌هایی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا در فعالیت این هنرمندان در عرصه تولید و فروش صنایع دستی وجود دارد.

او ادامه داد: در مرحله اول توزیع بسته غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، انواع حبوبات، مرغ، روغن، بین اقشار ذکر شده به مرور توزیع می‌شود.
 
ارجمندبا بیان اینکه با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام، گام مهمی در حمایت از صنعتگران صنایع دستی استان زنجان برداشته شده است یادآور شد: این وظیفه انسانی تمامی مردم است که در همه حال به فکر هم نوعان مخصوصا در بروز هر بحران وحوادث غیر مترقبه باشیم که می ­توانیم بخشی از کمک‌های مومنانه خود را به قشر ضعیف و آسیب پذیر صنایع دستی اختصاص دهیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.