تاکید رئیس کل دادگستری ایلام بر توسعه خدمات الکترونیک

رئیس کل دادگستری ایلام بر توسعه خدمات الکترونیک تاکید کرد.

تاکید رئیس کل دادگستری ایلام بر توسعه خدمات الکترونیک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی دهقانی  رئیس کل دادگستری ایلام در جلسه شورای قضایی استان، اظهار کرد: رسیدن به اهداف بلند دستگاه قضایی به ویژه در دوره تحول، منوط به همکاری و هماهنگی کامل کلیه معاونت‌های دادگستری و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی در استان است.

او با قدردانی و تشکر از زحمات اعضاء شورای قضایی در ارتقاء رتبه و جایگاه استان در سال ۱۳۹۸ در بیان اهداف و اولویت‌های دستگاه قضایی در سال ۱۳۹۹ گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین به دستگاه قضا و سازمان‌های تابعه در صدر اولویت‌های سال جاری این دستگاه است.

دهقانی با تاکید بر خدمت رسانی سریع، دقیق و توام با اخلاق حسنه، و توجه به مبارزه بی امان با فساد به عنوان اولویت دیگر مجموعه قوه قضائیه استان، خواستار انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه فساد با نظارت مستمر درون و برون سازمانی و برخورد قاطع با فساد و بستن گلوگاه‌های فساد در استان شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان سال جهش تولید، اجرا و تحقق شعار سال را اولویت دیگر مجموعه قضایی استان نام برد و بر مبارزه با قاچاق، مقابله با بروکراسی اداری و سایر موانع تحقق تولید در استان تاکید کرد.

دهقانی بر توسعه خدمات الکترونیک در سایه فرصت‌های به دست آمده در مقابله با ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات پیش گیرانه به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های سال ۱۳۹۹ تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اهمیت مقوله فرهنگ در ارتقای سازمان‌ها و سلامت دستگاه قضایی اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مشترک بین دادگستری استان و سازمان‌های تابعه را مفید و مثمر ثمر ارزیابی کرد.

رئیس شورای قضایی استان با تقدیر از سازمان پزشکی قانونی ایلام در راه اندازی شعب این اداره کل در شهرستان‌های مهران، دهلران، دره شهر و چرداول در سال ۱۳۹۸ بر راه اندازی شعب و خدمت رسانی این اداره در سایر شهرستان‌ها در سال جاری تاکید کرد.

دهقانی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی استان بر انجام پروژه انتقال زندان با توجه به تامین بودجه مورد نیاز تاکید کرد.

او خواستار اجرای دقیق طرح کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک استان به منظور حفاظت از منابع و اراضی دولتی استان در سال جاری شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به وظایف خطیر سازمان بازرسی استان ایلام در سال جهش تولید، خواستار نظارت کامل و مستمر این اداره کل بر اجرای قوانین در استان، مبارزه با فساد و قاچاق و تلاش در جهت رفع موانع تولید شد.

او بر نظارت هر چه بیش‌تر و مستمر سازمان تعزیرات بر بازار تاکید کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.