نقش محوری خانواده در رعایت عفاف و حجاب فرزندان

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام بر نقش محوری خانواده در رعایت عفاف و حجاب فرزندان تاکید کرد.

نقش محوری خانواده در رعایت عفاف و حجاب فرزندان

سرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: وقتی خانواده آسیب پذیر باشد بی شک فرزندان نیز دچار آسیب جدی خواهند شد و از طرفی هم جامعه و هم متولیان امر در این خصوص مسئول هستند.

او افزود: اگر رعایت عفاف و حجاب در جامعه کم رنگ شود پایه‌های ساختاری اجتماع با چالش‌های جدی مواجه می‌شود و در مقابل نهادینه کردن این ارزش‌های گرانبها با تکیه بر بنیان خانواده‌های سالم به عنوان رکن و محوری اصلی و اساسی در فراهم آوردن موجبات رشد و تعالی جامعه نقش بسزائی خواهد داشت.

این مقام انتظامی ادامه داد: بحث عفاف و حجاب مختص دوره یا جنس خاصی نیست هم به آقایان و هم به خانم‌ها مربوط شده و این درست نیست که وقتی بحث عفاف و حجاب پیش می‌آید بلافاصله موضوع به خانم‌ها ربط داده شود و آقایان خود را مقید به آن ندانند.

سرهنگ جمشیدپور تصریح کرد: اگر چه با وجود ماهواره، اینترنت و شبکه‌های مختلف اجتماعی در فضای مجازی، نقش خانواده‌ها در تربیت و آموزش فرزندان کم رنگ‌تر شده است، ولی با این وجود تأثیر خانواده‌ها غیر قابل انکار خواهد بود.

او با اشاره به نقش محوری خانواده در رعایت عفاف و حجاب فرزندان، گفت:خانواده‌هایی که از اصول و فرهنگ اجتماعی بالایی برخوردارند با توجه به موقعیت و شرایط سنی فرزندان با آن‌ها رفتار کرده و به راحتی می‌توانند با فرزندان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.