اینجاد پنج هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزا در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : امسال پنج هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزا توسط این نهاد حمایتی با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به رسالت خود و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راستای نامگذاری امسال به نام جهش تولید، این میزان اشتغال را در استان کرمانشاه ایجاد می‌کند.

او گفت : این طرح‌ها برای خانواده‌های زیرپوشش و همچنین غیرپوشش اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: امروز طرح‌های اشتغال این نهاد در شهرستان قصرشیرین به فرماندار قصرشیرین ارایه شد و امید است با همراهی و کمک فرمانداران و بانک‌های عامل قدمی در راه رفع معضل بیکاری استان برداریم.

او گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال همچنین با همکاری کارخانجات، شرکت‌ها و کارگاه‌های استان کرمانشاه طرح‌های تشویقی را به افرادی که جذب این شرکت‌ها شوند، ارایه می‌کند.

رخصی ادامه داد: پرداخت ۲ سال حق بیمه و همچنین اعطای تسیهلات به آنان از دیگر اقدام‌های این نهاد است.

فرماندار قصرشیرین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد ارزشمند است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب تاسیس شد.

مرادعلی تاتار افزود: با تاسیس کمیته امداد شاهد خدمات خوبی به قشر محروم کشور بودیم و این نهاد کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به محرومان جامعه داشته است.

او گفت: بسیاری از افراد تحت پوشش این نهاد هم اکنون مدارج بالایی در عرصه‌های مدیریت و علمی کشور را کسب کرده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار