فرماندار آرادان خبرداد؛

اجرای ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در آرادان

بوربور گفت: تعهد اشتغال شهرستان آرادان در سال ۹۸، ۴۱۲ نفر بود که این تعهد ۱۰۰ درصد محقق شده است.

مجتبی بوربور، فرماندار آرادان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ۴۷ واحد صنعتی پروانه دار در شهرستان آرادان وجود دارد که این واحد‌ها برای یک‌هزار و ۶۵۸ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

او افرود: ۳۰ واحد صنعتی راکد در شهرستان آرادان وجود داشت که در سال گذشته ۳۲ درصد این واحدها، یعنی ۷ واحد صنعتی مجددا مشغول به کار شدند و این راه‌اندازی مجدد برای ۱۶ نفر ایجاد اشتغال کرد.

بوربور ادامه داد: در سال گذشته ۲ واحد صنعتی در شهرستان آرادان تملک شد که در حال حاضر هردو واحد به سرمایه‌گذار سپرده شده است.

فرماندار آرادان تصریح کرد: در شهرک صنعتی آرادان، از سال ۹۱ تا ۹۷، ۱۴ قرارداد ایجاد واحد صنعتی در ۹۱ هزار و ۷۰۶ مترمربع زمین بسته شد، اما از ابتدای سال ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ به تنهایی ۱۵ قرارداد جدید بسته شد که این گامی در تحقق شعار  رونق تولید در سال قبل و جهش تولید در سال جاری بود.

او ابراز داشت: در شهرک صنعتی یاتری از سال ۸۶ تا انتهای سال ۹۷ طی ۱۱ سال ۳۴ قرارداد ایجاد واحد صنعتی بسته شد، اما در سال گذشته به تنهایی ۶ قرارداد در ۲۳ هزار و ۶۱۷ مترمربع زمین بسته شده است.

بوربور اظهار کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی آرادان ۲۸ هزار مترمربع و در شهرک صنعتی یاتری ۱۲ هزار مترمربع زمین با زیرساخت کامل شامل آب، برق، گاز و آسفالت آماه بستن قرارداد برای ایجاد واحد صنعتی است.

فرماندار آرادان در پایان افزود: تعهد اشتغال تعیین شده برای شهرستان آرادان در سال ۹۸، ۴۱۲ نفر بود که این تعهد ۱۰۰ درصد محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار