اجرای سومین مرحله کمک هلال احمر استان مرکزی به نیازمندان

سومین مرحله طرح همای رحمت و پویش دستیار هلال احمر استان مرکزی برای حمایت از نیازمندان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعیت هلال احمر استان مرکزی با همکاری و مساعدت خیرین طرح همای رحمت و پویش دستیار برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا اجرا کرد.

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: طرح همای رحمت و پویش دستیار برای سومین بار است که از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در این در این مرحله هزارو ۲۴۰ بسته غذایی تهیه شد که از فردا بین نیازمندان به آسیب دیدگان توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: ارزش هر بسته غذایی ۴۰۰ هزار تومان است که ارزش کل این بسته‌های غذایی در مجموع ۴۹۶ میلیون تومان می‌شود.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، مرحله اول رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان مرکزی آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک ادامه داشت؛ مرحله دوم رزمایش هم همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد و تا پایان ماه مبارک ادامه داشت.

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی هم با پایان ماه مبارک رمضان آغاز شد که این مرحله درحال اجراست و در حال حاضر هم ادامه دارد.

در طرح کمک مومنانه استان مرکزی تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پیش بینی شده بود که این بسته‌ها از ۱۲۰ هزار عدد هم فرا‌تر رفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.