امحای حدود ۱۷۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف

مدیر نظارت برمواد غذایی، آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از امحای حدود ۱۷۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار مستوفی مدیر نظارت برمواد غذایی، آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف طی سال گذشته در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این مدیریت توقیف و امحاء شد.

او گفت : طی سال گذشته ۶۱۳ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در سطح واحد‌های تولیدی و عرضه توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو به عمل آمده است.

مدیر نظارت برمواد غذایی، آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: طی این اقدامات حدود ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف امحا شده و همچنین در این بازدید‌ها ۵۷ هزار و ۱۹۶ قلم مواد غذایی و ۱۹ هزار لیتر مواد بهداشتی کشف و توقیف شده است.

او گفت: یکی از وظایف کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو پایش مداوم و نمونه‌برداری و بررسی محصولات سطح عرضه است که این کار به صورت روزانه توسط کارشناسان این مدیریت به طور مستمر در حال انجام است.

مستوفی افزود: مردم نیز درهنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا ودارو و همچنین تاریخ تولید وانقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار