سامسونگ Galaxy Book S را با تراشه Intel Lakefield معرفی کرد

سامسونگ جدیدترین لپ‌تاپ خود به نام Galaxy Book S را با تراشه Intel Lakefield معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آگوست سال گذشته، سامسونگ Galaxy Book S خود را معرفی کرد. این دستگاه یک لپ‌تاپ با سیستم‌عامل ویندوز بود که از تراشه Snapdragon 8cx استفاده می‌کرد. اکنون، ما یک نسخه مجهز به اینتل را دریافت کرده‌ایم که به همان طراحی گرافیکی Lakefield SoC و Intel UHD با کارآمد تکیه می‌کند.

مشخصات لپ‌‌تاپ جدید سامسونگ

صفحه نمایش لمسی ۱۳.۳ اینچی این لپ‌تاپ دارای رزولوشن فول اچ‌دی است. همچنین در حاشیه بالای آن یک دوربین ۱ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این دستگاه دارای وزنی ۹۵۰ گرمی است و اندازه آن در ضخیم‌ترین بخش‌ها به ۱۱.۸ میلی‌متر می‌رسد. همچنین در لپ‌تاپ مذکور از بلندگو‌های استریوی چهارگانه استفاده شده و یک حسگر اثر انگشت درون آن قرار دارد.


بیشتر بخوانید: کنسول PS4 بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه فروش کرد


سامسونگ Galaxy Book S را با تراشه Intel Lakefield معرفی کرد سامسونگ Galaxy Book S را با تراشه Intel Lakefield معرفی کرد

جزئیات داخلی Galaxy Book S

تراشه اینتل Core i5-L16G7 Lakefield با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و حافظه eUFS ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی همراهی شده است. در لپ‌تاپ جدید این شرکت دو درگاه USB-C، یک جک هدفون/ میکروفون ۳.۵ میلی متری و یک کارت‌خوان میکرو اس‌دی یافت می‌شود. باتری این دستگاه به شما قول ۱۷ ساعت پخش فیلم با یک بار شارژ را می‌دهد. به نظر می‌رسد با خرید این لپ‌تاپ شما می‌توانید به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی دسترسی داشته باشید.

سامسونگ Galaxy Book S را با تراشه Intel Lakefield معرفی کرد

همچنین Galaxy Book S با نقاط اتصال Wi-Fi 6 و LTE همراه بوده و از Windows 10 Home یا Pro به عنوان سیستم‌عامل استفاده می‌کند. لپ‌تاپ سامسونگ در رنگ‌های طلایی و خاکستری و با قیمت ۹۹۹ پوند در دسترس خواهد بود. قرار است ارسال این محصول در انگلستان از ۱۲ ژوئن آغاز شود. هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه جهانی این لپ تاپ در دسترس ما نیست. برای به دست آوردن اطلاعات دیگر باید زمان بیشتری منتظر بمانیم تا باقی مشخصات این دستگاه فاش شود. این اتفاق مطمئنا به زودی رخ خواهد داد.

سامسونگ Galaxy Book S را با تراشه Intel Lakefield معرفی کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار