پیروانی: اجرای ۲ بند پروتکل‌های وزارت بهداشت، کار را سخت کرده است

مدیر تیم پرسپولیس گفت: اجرای ۲ بند پروتکل‌های وزارت بهداشت کار را سخت کرده است و به ما گفته‌اند فقط ۵ جلسه در هفته می‌توانید تمرین کنید.

پیروانی: اجرای ۲ بند پروتکل‌های وزارت بهداشت کار را سخت کرده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به پروتکل‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: اجرای ۲ بند پروتکل‌های وزارت بهداشت کار را سخت کرده است. به ما گفته‌اند فقط ۵ جلسه در هفته می‌توانید تمرین کنید. ما می‌خواهیم صبح و بعد از ظهر تمرین کنیم و با این حساب فقط ۲ روز در هفته اجازه تمرین داریم.

او افزود: یکی دیگر از مواردی که کار را سخت کرده این است که اجازه بازی تدارکاتی را نمی‌دهند. پس ما چگونه بدون برگزاری بازی تدارکاتی به استقبال مسابقات لیگ برویم؟ خواهشمندم اگر امکان دارد این موارد دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
به به ، زاغی سخنگو دوباره سخن گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
زاغی سخنگو پیشکسوتای کیسه هستند که میبینند دست تیمشون به جام نمیرسه میگند لیگ رو کنسل کنید بعدم برای اینکه بگند خیلی منطقیند میگند اگر تیم ما هم صدر بود همینو میگفتیم دلشونم نمیخواد در صورت تعطیلی لیگ طبق خواسته خودشون" قهرمان لیگ معرفی بشه
آخرین اخبار