بیشتر باشگاه‌ها موافق اتمام لیگ برتر بانوان هستند

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت:بیشتر باشگاه‌ها موافق اتمام لیگ برتر بانوان هستند و این تقاضا فقط خواسته باشگاه سپاهان نیست، چون سلامت بازیکنان و کادرفنی اهمیت بالاتری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با تایید تقاضای باشگاه سپاهان و چند باشگاه دیگر برای پایان یافتن لیگ برتر بانوان اظهار داشت: بیشتر باشگاه‌ها موافق اتمام لیگ برتر بانوان هستند و این تقاضا فقط خواسته باشگاه سپاهان نیست، چون سلامت بازیکنان و کادرفنی اهمیت بالاتری دارد.

او در پاسخ به اینکه باشگاه سپاهان خواهان تعطیلی لیگ و اعلام رده‌بندی با توجه به امتیازات شده یا خیر، گفت: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ در این زمینه هستیم و در این مورد نمی‌توانیم حرف خاصی بزنیم. اولویت ما حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی است و جدول چندان اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره دیدگاه باشگاه سپاهان در این خصوص، خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید در جدول شانس رسیدن به رده سوم را داشته و با تیم سوم جدول فقط ۳ امتیاز اختلاف داریم. اما بر اساس رایزنی‌هایی که با باشگاه داشته‌ایم، نه تنها تیم فوتبال بانوان سپاهان بلکه تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان موافق اتمام لیگ با شرایط فعلی جدول هستند.

او از زمان تصمیم‌گیری سازمان لیگ درباره سرنوشت لیگ برتر بانوان اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: قبلا یکی دو تاریخ مختلف برای تصمیم‌گیری سازمان لیگ اعلام شد، اما آن تاریخ‌ها گذشتند و هیچ خبری نشد و هیچ ابلاغیه‌ای به دست باشگاه‌ها نرسیده است. از طرف دیگر فاصله زیادی بین آخرین بازی برگزار شده و شرایط فعلی به وجود آمده است و بازیکنان از فرم آمادگی خود خارج شده و همین امر درصد مصدومیت‌ها را افزایش می‌دهد. علاوه بر این دلایل، شیوع کرونا نیز کار را سخت کرده و به نظر من اتمام لیگ کار درستی است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.