بهمن خاوری رومینا را تهدید به قتل کرده بود

پسری که عامل فرار رومینا از خانه و در نهایت خشم پدر وی شده بود، چندین بار رومینا را تهدید به قتل کرده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  چند روز پیش بهمن خاوری، پسری که عامل فرار رومینا از خانه و در نهایت عصبانیت پدر وی شد بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد. وی مدعی شده بود رومینا خودش فرار کرده و پدرش مدام وی را تهدید به قتل می‌کرد، اما دوست صمیمی رومینا پرده از رازی برداشت که می‌تواند روند بررسی پرونده را تغییر دهد. دوست رومینا گفت: پسری که رومینا را اغفال کرد وی را تهدید به مرگ هم کرده بود.

«مونا محمدی» از دوستان رومینا، نوجوان ۱۴‌ساله‌ای است که به گفته مادرش از کودکی با آن‌ها رابطه خانوادگی داشته‌اند. او در گفتگو با فراز گفت: در تاریخ ۵ اردیبهشت با تماس مدیر مدرسه برای کاری با رومینا به مدرسه رفتیم. در مسیر بهمن خاوری، کسی که حالا به عنوان یکی از متهمان و عوامل قتل رومینا در بازداشت به سر می‌برد، سوار بر موتور جلوی مدرسه پرسه می‌زد». او می‌گوید وقتی از رومینا پرسیدم که آن پسر اینجا چه می‌کند در جواب گفت: «چیزی به تو می‌گویم، اما به پدرم هرگز نگو!»

او در ادامه افزود: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند». بر اساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است.

او با شنیدن تهدید شدن رومینا توسط بهمن علت اینکه چرا به پدرش نمی‌گوید را جویا شده و رومینا در جواب گفته بود: «اگر پدرم بشنود خیلی عصبانی خواهد شد و من را می‌کشد!» مونا که در زمان مرگ دوستش با تماسی خود را به خانه او می‌رساند و آخرین دیدارشان وقتی است که پیکر بی‌جانش را به آمبولانس انتقال می‌دهند، درباره روابط رومینا با پدرش می‌گوید: «رابطه او با پدرش خوب بود. دوستش داشت، اما رومینا می‌گفت که خیلی از پدرش می‌ترسد».

در ادامه مادر مونا محمدی نیز در حالی که مدام می‌گوید «رومینا را تهدید کردند، رومینا را با تهدید بردند» حرف‌های دخترش را تصدیق می‌کند و ادامه می‌دهد: ما از گذشته خانواده رومینا را می‌شناختیم. پدر رومینا چنین مردی نبود، مادرش این‌چنین نبود. اصلا اینطور خانواده‌ای نبودند. او در تعریف و تمجید از رومینا نیز می‌گوید: «رومینا هم اصلا دختری نبود که عاشق پسری بشود!»

روایت مونا به عنوان دوست رومینا به ابعاد عجیب ماجرا اضافه می‌کند و با سخنان بهمن به عنوان پسری ۲۸ ساله که با دختری ۱۵ سال کوچک‌تر وارد رابطه شده است، در تناقض جدی است، اما نمی‌توان براحتی از کنار سخنانش گذشت. با نگاهی به گفته‌های مونا، شاید بتوان گفت صحبت‌های او صادقانه‌ترین روایت از زندگی کوتاه رومیناست و رنگ و بوی صحبت‌های آدم‌های دیگر دخیل در پرونده را ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان: قتل رومینا نابخشودنی است

سخنگوی شورای نگهبان دیروز درباره قتل رومینا توسط پدرش گفت: این جنایت نابخشودنی است.

عباسعلی کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره قتل رومینا اشرفی و ارتباط آن با عدم تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: واقعیت این است که جنایت نابخشودنی است و امر خلاف شرع و قانون اساسی است و امر غیرانسانی بود و ما انزجار خود را از این گونه جنایاتی که اتفاق افتاده است اعلام می‌کنیم.

وی افزود: فقط با یک قانون حل نمی‌شود. زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد. باید تلاش کنند نواقص را جبران کنند. آنچه مربوط به ما است لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان است که ارتباط مستقیم با مساله رومینا ندارد و این لایحه سال ۹۷ برای ما در یک نوبت آمده و ایرادی داشته و بعد از ۸ الی ۹ ماه بعد آمد و یک ایراد بود و همان‌طور که می‌دانید ۱۰ تا ۲۰ روز برای اعلام نظر شورا وقت دارد و از سال ۹۷ تاکنون مجلس می‌توانست مصوبه را ارسال و اشکالات را برطرف کند و احتمالا اشکالات برطرف شود.

قصوری از شورای نگهبان از قانون حمایت از کودکان و نوجوانان نبوده و ما ایرادات را گفتیم و مجلس می‌توانست به صورت دو‌فوریتی یا شکل دیگری آن را برای ما ارسال کند و ارتباطی بین لایحه و جنایت نمی‌بینم.

منبع: روزنامه وطن امروز

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
لقمان و پسرش در راهی مسافر بودند . لقمان سوار بر خر و پسرش پیاده بود که مردم بر پیرمرد خرده گرفتند که چرا پسر نوجوانت را پیاده می بری و خود سواره ای . پیاده شد و پسرش را بر خر نشاند . در دهی دیگر باز بر او خرده گرفتند که تو پیری و پسرت جوان است . چرا چنین کرده ای . هر دو پیاده رفتند و باز مردم ریشخند کردند . خر را بر دوش گرفتند که بدتر شد . آنگاه لقمان پسرش را اندرز داد که کاری به سخن مردم نداشته باش و هر آنچه را که درست است انجام بده . ببین که مردم هر کاری کنی بر تو خرده می گیرند .

حکایت مردم ماست که هر موقع جزیی از پرونده مشخص میشه تمام نظراتشون هم عوض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بهمن خاوری رومینا رو فریب داد و باتحریک پدر دختر باعث مرگ دختر بیچاره و ازهم پاشیدن خانواده رومینا شد من نمیگم پدر رومینا کارخوبی کرد بلکه میگم جنایت ناخواسته کرده والا کی بیشتر ازپدر ومادر برای فرزند دلسوز هستن هرکی بگه دروغ گفته پدر رومینا همین الانم بامرده فرقی نداره اگر اعدام بشه خیلی از جوانهای مثل بهمن جسور تر میشن وجلوی چشم پدرها دخترانشون رو فریب میدن اگر اعدام نشه ممکنه این اتفاق دوباره تکراربشه این موضوع رو باید کارشناسان و قضات محترم رسیدگی کنن من حرفم بهمن خاوری هست اون اگر پدر رومینا روتحریک نمیکرد الان اون طفل معصوم زنده بود بهمن خاوری باید تمام دوره جوانی خودش رو در زندان بمونه تا نتونه اززندگی لذت ببره همون طور که زندگی رومینا رو نابود کرد زندگی مادر وبرادر رومینا رو خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
این پدر اگه غیرت داشت باید حساب پسره رو می رسید و دخترش رو حمایت می کرد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ما مردم مسلمان ایران خواستار اشد مجازات برای دختران افسار گسیخته ی هرزه و بی بند و بار فاسد هستیم.
United States of America
ماهان
۱۸:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
برای یه پدر مسلمان و با هویت ایرانی که معنی ناموس رو میفهمه خیلی سخته این ننگ رو قبول کنه که دخترش اینجوری طغیان کنه و بره دوست بشه با جوان مردم و هزارتا غلط بکنه.
همچین دختری واقعا ننگ اون محله هست. باید حتما مجازات میشد.
Iran (Islamic Republic of)
جلال از تنیان
۱۰:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
باباش باید سر بهمن را میبرید که حداقل برای دختران روستایش وبرای زنان روستا امنیت می آورد حالا هم بچه خودش راکشته خانواده اش را نابود کرده ابروی روستاش رابرده و تمام روستا هم ازش واهمه دارند واقعا باید قصاص شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
آخه اگر بهمن را می کشت اعدام می شد ولی با کشتن رومینا که فرزند خودشه اعدام نمیشه و همچنین با کشتن دختر خودش در حقیقت پسره را هم کشته...
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۸:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
همش گنده
Canada
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مزخرفه.
هیچ دلیلی قتل رو توجیه نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باید سر بهمن را برید
Iran (Islamic Republic of)
چوک(پسر) بندر
۱۰:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من که قبلا" هم گفتم :باید سر بهمن رومیبرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا لایک
آخرین اخبار