رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: امسال ۳۸ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در این شهرستان پس گرفته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: امسال در این شهرستان ۳۸ هکتار اراضی ملی که توسط ۱۰ نفر تصرف شده پس گرفته شد.

رجبی افزود:این افراد علاوه بر تصرف این اراضی به صورت غیرمجاز از رودخانه خررود واقع در منطقه بهره برداری و زمین‌های کشت شده را به صورت غیر قانونی آبیاری می‌کردند.

این مقام قضایی افزود: پارسال با وجود تصرف ۱۳۸ هکتار از اراضی منطقه فوق الذکر، بلحاظ اینکه زراعت صورت گرفته در مرحله برداشت محصول قرار داشت در اجرای قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع در خصوص متصرفین، اغماض صورت گرفت و امکان برداشت محصول برای آن‌ها فراهم شد که متاسفانه این رافت دستگاه قضایی استان سبب شد تا در سالجاری شاهد دست اندازی مجدد سودجویان از این اراضی باشیم.

رجبی با بیان اینکه این قبیل تصرفات از منابع طبیعی که متعلق به عامه است و توسط عده‌ای خاص مورد بهره برداری قرار گرفته گفت: وقوع جرائم مشهود در حوزه حقوق عامه و مشکلاتی که در این زمینه برای عموم مردم رخ داده بود طی سال‌های اخیر سبب نارضایتی عمیق ساکنان منطقه شده بود.

او خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی برای احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازی‌های برخی سودجویان قرار نمی‌گیرد و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.