راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر ردیف اعتباری اختصاصی دارد

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم برای راه آهن دورود- بروجرد - ملایر ردیف بودجه‌ای اختصاص و اعتبار لازم را بگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پل شهدای دانش‌آموز بروجرد اظهار داشت: اگر در هر کاری روحیه جهادی وجود داشته باشد نتیجه آن کار بهتر و مطلوب‌تر است.

او افزود: پروژه پل شهدای دانش‌آموز چند سالی به عهده شهرداری بود و عملا دیدیم که هیچ تغییری نداشت البته شهرداری مشکلات خودش را داشت که با ورود استاندار به پروژه به راهداری محول شد.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده فقط پیگیری‌های لازم را انجام دادم، این وظیفه هر نماینده‌ای است که پیگیر پروژه‌های شهرش باشد، اجرای کار‌ها نیز توسط دستگاه‌های اجرایی انجام می‌گیرد.

او بیان کرد: پروژه‌های زیادی در استان ما وجود دارد که نیمه تمام مانده‌اند، در بروجرد نیز پروژه‌های ناتمامی وجود دارد و اینجاست که داشتن روحیه جهادی لازم می‌شود تا کار‌ها به سرانجام برسد.

گودرزی تصریح کرد: اگر برای بیمارستان آیت‌الله بروجردی پیگیری نمی‌شد همچنان این پروژه نیمه تمام به قوت خودش باقی بود، اما خدا را شاکریم که بالاخره به سرانجام رسید و این نوید را می‌دهم که یک دستگاه ام آر آی نیز برای ارائه خدمات به بیماران تهیه شده است.

او تاکید کرد: کارخانه خوراک کودک نیز یکی از پروژه‌های خوبی است که راه‌اندازی شده است، این پروژه سال‌ها مسکوت مانده بود، اما با برنامه‌ریزی به موقع به بهره‌برداری رسید و بزرگترین کارخانه شیر خشک در کشور است.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه راه آهن بروجرد خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های زیادی که در این زمینه انجام گرفته توانستیم برای راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر ردیف بودجه‌ای اختصاص داده و اعتبار لازم را بگیریم.

منبع تسنیم

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار